03-08-2020, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2020, 09:17 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Esiteks: üle mõtled
Ei kuumene säärase mahuga hüdropaak seal sugugi nii palju, et sellest häda sünniks. Meil on suvel umbes kuus päeva, kus välistemperatuur tõuseb üle 30 ja pead sa siis tingimata just neil päevil päikese käes keskpäeval kaewama? Sita suusailma tingimustes mingit ülekuumenemist ei tohiks küll tekkida, kuna süsteem võiks päris hästi tasakaalus olla.
Pigem on säärase õlipaagi järel oleva jahutusradika mureks väline saastumine juhul, kui paagist peaks õli plehku pistma. Hüdrovedelik oskab kenasti saasta koguda ja siis ei saa enam jahutusest rääkida.
Mistap mullegi meeldib väga vaheseinaga variant. Õhutihedusega pole mõtet vaeva näha: ega õhk loll, ole, et kusagilt pilust poeb, kui tal on võimalik hoopis avaramast mulgust läbi marssida. Ning kui jahutusradikasse satubki mõni sooja õliradikaga kokku puutunud õhumolekul, siis sellest suurt kahju ei sünni.
Teiseks: äge wärk, pane edasi!
Ei kuumene säärase mahuga hüdropaak seal sugugi nii palju, et sellest häda sünniks. Meil on suvel umbes kuus päeva, kus välistemperatuur tõuseb üle 30 ja pead sa siis tingimata just neil päevil päikese käes keskpäeval kaewama? Sita suusailma tingimustes mingit ülekuumenemist ei tohiks küll tekkida, kuna süsteem võiks päris hästi tasakaalus olla.
Pigem on säärase õlipaagi järel oleva jahutusradika mureks väline saastumine juhul, kui paagist peaks õli plehku pistma. Hüdrovedelik oskab kenasti saasta koguda ja siis ei saa enam jahutusest rääkida.
Mistap mullegi meeldib väga vaheseinaga variant. Õhutihedusega pole mõtet vaeva näha: ega õhk loll, ole, et kusagilt pilust poeb, kui tal on võimalik hoopis avaramast mulgust läbi marssida. Ning kui jahutusradikasse satubki mõni sooja õliradikaga kokku puutunud õhumolekul, siis sellest suurt kahju ei sünni.
Teiseks: äge wärk, pane edasi!