24-08-2020, 18:10 PM
(24-08-2020, 15:30 PM)v6sa Kirjutas:(24-08-2020, 11:16 AM)tõnn Kirjutas: Lisaks teokarpidele sekka ka mulda või sõrgkang.
Saaks aru kui sellist asja tehakse suletud territooriumil aga avalikel teedel liigub näiteks mootorrattureid kelle suund võib oluliselt muutuda kui ringteel on mõni mulda, oksi või teravilja maha puistanud.
Jajah, üleüldse peaks keegi tsiklistidele teed puhastama harjaga ja igasugustele teravatele nurkadele patju kinnitama.
Koormast võib alati miskit lendu minna. Ei tasu lahtistel platedel olevate koormate taga asjatult muneda. Või jäägi sekundit neli maha - jõuad reageerida. Maanteel siis 100+ m.
Samuti on täiesti mõttetu pressida maanteel miskit seina järel vedades ninast verd välja, et saada lubatud piirikiirus "pluss neli" kätte, kui selleks puudub vajadus.
Kas ketti venitav kileviiner peaks 100m rekka ees või lausa kõrval püsima et rekkameestel oleks lubatud osa koormast ära kaotada?
Võibolla idapool on see normaalne kui mingi % koormast või rahvastikust läheb kaduma.
Meil, ma loodan, et nii ei ole.
Seadust ka veidi:
Autoveol veose laadimise ja kinnitamise eeskiri
Vastu võetud 28.09.2000 nr 81
RTL 2000, 106, 1647
jõustumine 09.10.2000
5. peatükkOHUTUSNÕUDED
[b]§ 17. Üldnõuded[/b]
(1) Veos peab sõidukile olema paigutatud, kinnitatud ja kaetud selliselt, et ta ei ohustaks inimesi, ei kahjustaks keskkonda, ei takistaks liiklust ega tekitaks muud varalist kahju.
(2) Veose kinnitus ja katmine peab tagama, et veos ei lohise, ei ole kukkumisohus, ei kuku sõidukilt, ei tekita tolmu ega ülemäärast müra.