13-10-2020, 09:49 AM
(12-10-2020, 21:12 PM)honkomees Kirjutas:(12-10-2020, 17:52 PM)PlyVal64 Kirjutas: Vana autoajakirjanik lõi väljaJa kui lugeda kasvõi siit foorumist õnnelike Rangeri omanike häbelikke loetelusid nende arvates pisivigadest garantiiajal, siis kaob igasugu isu sellise auto järele, ennem annab mingis muus kriteeriumis järele. Lisaks on seal üks huvitav rida, nimelt veoskeem AWD, kui see on ikka tavamõistes AWD, siis kastika puhul välistab see ostu kohe, kastikas-parketikasSai vähe tõsisemalt uuritud teemaalgataja etteantud parameetritele vastavat asja... ja ainus "letikaup" tundub olevatki Ford Ranger! ...
. Muidugi võib-olla Ford mahutanud selle terminisse mingi oma mitteüldarusaadava sisu ...
Ikka tõsisem paljuvedu, All Wheel Drive ei tähenda parketikat. Ikka raam, kast, vahekast, ees lääbadega, taga tala. Mis on ka selle video all kirjeldatud ja olevat üldine häda - idiootne "rohelisus", kus juhtmeisolatsioon on mingi looduslik pask ja närilised pistavad nahka!
Eks neid pisivigasid tuleb üha enam mistahes autodele juurde ehk tuleb valida selline esindus, mis on kas tööteel või lihtsalt kodule lähim. Lõputu elektroonika ja miljonid andurikesed teevad lõpuks "oma töö" ka remondieelarvete mõistes ära. Mis on jäänud ja siin eespool ka välja toodud: kastikas kohe kindlasti vajab sügavat nõukaaegset kahurimäärde-hooldust juba müüja juures! Kui 10K-taatsia roostetaks (mida nad ei tee) aga et garantiiajaga võib 30K-kastikas läbi ussitada, on ikka täielik jama.
Kui regular, space või double vaadata, siis toodetakse ju kolme erinevat autot. Nendest esimest selgelt kõige vähem sest ka igasugu teetöödeks ja muuks ümberehituseks võetakse enamasti space-kabiin. Nendele läheb kast iasemele 2X2 meetrit ruudupõhjaline lisavarustus ja sellest enamasti piisab tänu olematule kandejõule. Teine teema, et heal juhu lkorra aastas tuleb mingi "poolearuline automotolane" ja tunneb regular-cabi vastu huvi
