16-10-2020, 15:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2020, 15:05 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Ma olen 1.83 kõrge ja 100+ kg ning minu jaoks ei ole D-Maxi istumine mugav! Veel vähem on see täisoriginaal mugav maanteauto! Ja kõige vähem on see loopiv-loksutav auto mugav laines kõrvalteedel! Ütleme nii, et enne remonti Keila-Haapsalu aga ka siiani Linnamäe-Aulepa-Hosby-Einbi ei ole mingid toredused kastikaga sõita! Ja neid on sõidetud oksendamiseni!
Jah, äsjane ring Ellamaa-Tallinn-Tartu-Põlva-Mustla-Viljandi-Rapla-Hageri-Kernu-Turba-Lehetu-Ellamaa oli osaliselt mõnus (uued maanteed), osaliselt piin aga Põlva tagant paarisaja kilone aknakoorem kastis päästis. Aga selgelt sõidaks ma seda parema meelega moodsa kaubikulaadsega või päris kaubikuga, kus 8-käiguline automaat, kiirus-distantsitundlik püsikas jne, jne, jne. Jah, uuemad kastikad on omajagu paremaks muutunud, eriti just Isuzu võrrelduna esimese versiooniga, aga krusa jääb krusaks! Kui kaubikud on saavutamas sõiduautolikku sõidumugavust ja üldist sõidukogemust, rääkimata Inimesele mõeldud ergonomikat sisse-välja käimisel, siis kastikate ainus areng on sellest ebamugavaimast legendist Hilux/Taro/4jooksik vähekese kõrgem istumisasend "vormelipiloodi" asemel. Aga seal saagi midagi palju muuta sest raam kõhu all nõuab lõivu!
Seega ma ei oska ega suuda kastikatest peale RAMi (ja teiste suurte USAkate) mingit mugavust küll leida Aga nende sisu mugavuse muudab nullisk arutu suurus. Ja kui kastikad teel püsiks, sõidaks kõik Rahvarallit nendega...kilovatte jagub ju mitme vertsugi jagu parematel
Jah, äsjane ring Ellamaa-Tallinn-Tartu-Põlva-Mustla-Viljandi-Rapla-Hageri-Kernu-Turba-Lehetu-Ellamaa oli osaliselt mõnus (uued maanteed), osaliselt piin aga Põlva tagant paarisaja kilone aknakoorem kastis päästis. Aga selgelt sõidaks ma seda parema meelega moodsa kaubikulaadsega või päris kaubikuga, kus 8-käiguline automaat, kiirus-distantsitundlik püsikas jne, jne, jne. Jah, uuemad kastikad on omajagu paremaks muutunud, eriti just Isuzu võrrelduna esimese versiooniga, aga krusa jääb krusaks! Kui kaubikud on saavutamas sõiduautolikku sõidumugavust ja üldist sõidukogemust, rääkimata Inimesele mõeldud ergonomikat sisse-välja käimisel, siis kastikate ainus areng on sellest ebamugavaimast legendist Hilux/Taro/4jooksik vähekese kõrgem istumisasend "vormelipiloodi" asemel. Aga seal saagi midagi palju muuta sest raam kõhu all nõuab lõivu!
Seega ma ei oska ega suuda kastikatest peale RAMi (ja teiste suurte USAkate) mingit mugavust küll leida Aga nende sisu mugavuse muudab nullisk arutu suurus. Ja kui kastikad teel püsiks, sõidaks kõik Rahvarallit nendega...kilovatte jagub ju mitme vertsugi jagu parematel