19-10-2020, 11:56 AM
(18-10-2020, 22:20 PM)wagoneer Kirjutas: Aga üks kastika võludest kaubiku ees . Mehed jäävad ju ikka poisikesteks,vahet pole palju aastaid turjal.Tuleb meelde vana hea Mitsu Delica ja 400 kaubikuna. Ja uued ümberehitatud Ivecod ja radikaalsed GAZid on ka maastikul ikka Tegijad! Täisblokid, jutud-särgid-värgid.
PS: eile tuli "talinas" vastu Tänavapuhastuse AS'i uus oranži kabiiniga GAZell NN ja see nägi ikka täiesti "välismaa värk" välja! See oli tõesti suisa ilus kaubik-kastikas! Milline uus 4X4 hiina Cumminsiga veel siis tuleb? Kummaline aga täitsa ootad, mida seal Venemaal suudetakse valmis teha. No ja ega too uus Sadko Next, kes asendab legendaarset 66'te, kusagilt otsast halb välja ei näe ega paha võimekusega pole. Reaalset konkurenti talle ju pole, kui siis mingi Hino vms, mida Euroopas ei tunta. Tartus olid vist väljas ka Rebellal. Liinimeestele ja kaevupuurijatele polegi muud pakkuda... Unimog on ju täiesti sõgedas hinnas ja palju ta nüüd venelasest puurmasinana võimekam oleks? Kui too uus ja ilus Sobol 4X4 oleks natukenegi see mis lubatud, püsiks kapremondi vabalt koos vähemalt 100 000 km/ 3 aastat ja maksaks kõigi mõnulisadega elik sillablokid, vintsid, hääd rehvid jms 25-30K€ vahel, oleks sel tootel turgu ka vanas Euroopas! Ega see odavamate tõsisemate 4X4 kastikate/kaubikute turg on ju tegelikult tühi küll. Või Niva püsiv müügiedu Saksamaal?