21-10-2020, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2020, 11:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Saba ees on lihtsam sihtida - kuivad küljepeeglid näitavad sihti hästi (ka ratta kõrval varitsevaid äärekivinurkasid) ja mittepööravad tagarattad aitavad nurkadest mööda laveerida. Tõsi, võõra (ja parkmisanduriteta) auto korral võib olla raske kaugust õigesti hinnata.
Nina ees sisseronimisel on võimalik sattuda olukorda, kust päästab vaid kraana ("Autojuhtimiskunst", anno möödunud sajandi seitsmekümendad ).
Mul pole veel olnud juhust mökutada minuteid parkimiskohale tagurdava auto järel kusagil tupikus, aga parkimiskohalt arutult (ja tulutult) välja rabelevate juhmide (juhtideks on sääraseid palju nimetada) taga olen passinud kümneid kordi.
Mina pargin sedapidi, kumba pidi on hetkel käepärasem. Minu auto koht varjualuses on tagurdamisega ja mulle nii meeldib. Ning sõltub see ka autost - naise "kaks meetrit surmani" mahub tagurpidi oluliselt paremini kaubanduskeskuse piludesse pöörama laialt vaheteelt.
Nina ees sisseronimisel on võimalik sattuda olukorda, kust päästab vaid kraana ("Autojuhtimiskunst", anno möödunud sajandi seitsmekümendad ).
Mul pole veel olnud juhust mökutada minuteid parkimiskohale tagurdava auto järel kusagil tupikus, aga parkimiskohalt arutult (ja tulutult) välja rabelevate juhmide (juhtideks on sääraseid palju nimetada) taga olen passinud kümneid kordi.
Mina pargin sedapidi, kumba pidi on hetkel käepärasem. Minu auto koht varjualuses on tagurdamisega ja mulle nii meeldib. Ning sõltub see ka autost - naise "kaks meetrit surmani" mahub tagurpidi oluliselt paremini kaubanduskeskuse piludesse pöörama laialt vaheteelt.