25-10-2020, 20:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2020, 20:24 PM ja muutjaks oli honkomees.)
Mitsu varustusest
Samas töö Subarul on ledid, omal luubiga halogeenid ja eriti ei kurda halogeenidega sõitmise üle. Samas Subaruga pole kuigi palju pimedas sõitnud ka, enamasti valgel ajal.
Mida vähem on autol lisasid, seda vähem saab rikki minna ... isegi sihuke iseenesest kasulik vidin nagu rehvirõhuandur võib tekitada probleemi, kui see on auto ajuga ühendet. Nimelt panin varuratta alla ja läks kohe 2 tuld põlema, rehvirõhu oma ja ohtliku rikke tuli elik jäta kohe seisma, hää küll, paar päeva või umbes nii sain sõita, siis läks avariirežiimi
. No võiks ju olla vaid hoiatus, rehvirõhutuli. Isuzul seda sisteemi pole, on mu enda paigaldet 15€ hiinlaste eraldi karbike armatuuris, näitab rõhud umbes-täpselt ja kukub kisama kui piiridest väljub. Aju ei komposteeri. Muidugi ka varurattal peaks andur olema, siis püsiks see ka täis ja oleks midagi teepeal alla panna, mitte nii nagu tavaliselt on, et varuratas on aga tühi.
P.S. ja OT - mul on pisike hiina traktor ja sellel pole ühtegi andurit ega näidikut, ei õlirõhu ega veetemperatuuri, kütus läheb isevooluga KSP ja 13 tööaasta ning ei mingeid muresid. Pole lisasid, pole muresid.
Tsitaat:toonklaas, klapitavad peeglid, tagumine põrkeraud, nahkkattega MF rool + handsfree, roolisoojendus, isetumenev peegel, automaatne kliima, 360 kaamera, LED tuled, vihmasensor, tulede automaatika, LDW, FCM, sõidurežiimid, mägipidur. ...Sellest loetlelust ahvatlevad vaid roolisoojendus ja led-tuled, kui nad hääd on, aga mõisted MF rool, LDW, FCM on mulle tundmatud. Samas on selge et nt handsfree (pole suutnud oma telefoni ühildada sihukese süsteemiga, nutti ei jagu), sõidurežiimid ja mägipidur on täielik mõttetus, meie oludes vähemalt. Kliimaautomaat mulle kohe kuidagi ei meeldi ... vihmasensor kah, kukub okstelt mingi piisk ja kukuvad kojamehed kuival klaasil vehkima ja klaasi kribima, vahel ei saa arugi, mis põhjusel tööle lähevad.
Tsitaat:Ei taha väita, et peab alati "täislaks" varustuses auto ostma, aga handsfree, vihmasensor, kliima, tulede automaatika + parimad võimalikud tuled (antud mudelil) võiks ikka tänapäevasel autol olemas olla.ja siit tundub kasulik vaid hääd tuled ...
Samas töö Subarul on ledid, omal luubiga halogeenid ja eriti ei kurda halogeenidega sõitmise üle. Samas Subaruga pole kuigi palju pimedas sõitnud ka, enamasti valgel ajal.
Mida vähem on autol lisasid, seda vähem saab rikki minna ... isegi sihuke iseenesest kasulik vidin nagu rehvirõhuandur võib tekitada probleemi, kui see on auto ajuga ühendet. Nimelt panin varuratta alla ja läks kohe 2 tuld põlema, rehvirõhu oma ja ohtliku rikke tuli elik jäta kohe seisma, hää küll, paar päeva või umbes nii sain sõita, siis läks avariirežiimi

P.S. ja OT - mul on pisike hiina traktor ja sellel pole ühtegi andurit ega näidikut, ei õlirõhu ega veetemperatuuri, kütus läheb isevooluga KSP ja 13 tööaasta ning ei mingeid muresid. Pole lisasid, pole muresid.