26-10-2020, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2020, 22:37 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ära näpi kliimaautomaadi temperatuuri, see ei muuda midagi. Sealt ei tule rohkem, kui võtta on enne, kui tuba soojaks saab. Või külmaks, suisel aal.
Aknale lükkab enamus kliimaautomaate ühe nupuvajutusega, mida seal enam klõpsida? Kaapelauad on iseasi, nendega on talvel külmaga üks peavalu. Ning kliima juhtimine on üks funktsioone, mida sunnitakse ekraaninuppudele.
Manuaalse kütteseadme (ka neid on mitmes erinevas "tarkuseastmes") puhul ei tea võõra auto puhul kunagi, mida ja kui palju tuleb näppida, et soovitud tulemus saada.
Riigi autokasutuse optimeerimine on PITA, tean ise. Aga meile tulnud (ka rendikates) autodes on alati kasutusjuhend olemas olnud. Ilmselt on ka teie omades. Läbi lugeda pole vajagi, piisab kiirjuhendist, et otsast minema saada.
Selles mõttes on teema muidugi olulien, et kui oma raha eest autot osta, siis peaks auto kasutusloogika olema ikka vastuvõetav.
Aknale lükkab enamus kliimaautomaate ühe nupuvajutusega, mida seal enam klõpsida? Kaapelauad on iseasi, nendega on talvel külmaga üks peavalu. Ning kliima juhtimine on üks funktsioone, mida sunnitakse ekraaninuppudele.

Manuaalse kütteseadme (ka neid on mitmes erinevas "tarkuseastmes") puhul ei tea võõra auto puhul kunagi, mida ja kui palju tuleb näppida, et soovitud tulemus saada.
Riigi autokasutuse optimeerimine on PITA, tean ise. Aga meile tulnud (ka rendikates) autodes on alati kasutusjuhend olemas olnud. Ilmselt on ka teie omades. Läbi lugeda pole vajagi, piisab kiirjuhendist, et otsast minema saada.
Selles mõttes on teema muidugi olulien, et kui oma raha eest autot osta, siis peaks auto kasutusloogika olema ikka vastuvõetav.