27-10-2020, 19:20 PM
(27-10-2020, 07:24 AM)honkomees Kirjutas:Igal normaalsel meie kliimasse toodetud diisel mootoriga autol kasutatakse ahju korpuses PTC heater-it, ehk elektriradiaatorit (1-1,5kw), mis üldiselt on paigutatud klaasile suubuvasse õhukanalisse.(27-10-2020, 00:44 AM)Telc Kirjutas:No ei maksa ironiseerida, kui plokisoojenduse tagant võetud auto ajada treppi ja jätta tuksuma, siis klaas üles ei sula, sõidust tulnud autol aga jahutusvedeliku seier tühikäigul langeb üsna kiiresti ja radikast hakkab tulema vaevu leiget õhku (jahis korduvalt kogetud)(26-10-2020, 22:00 PM)honkomees Kirjutas: Ka kliima tuleb algul panna manuaali ja ainult klaasile puhuma täie vaardiga (et saaks talvel üldse sõitma hakata, ka plokisoojenduse puhul, tühikäigul ju diisel jahtub veel rohkem maha),Mida see tühikäigul veel rohkem mahajahtumine tähendab? Et teen talvehommikul VAGi 1.9TDI-le tule kolvile ja jätan tiksuma siis piisavalt kauaks unustades läheb antifriis jäässe?
Õhk liigub salongifilter>ventilaator>konditsioneeri aurusti>salongiradiaator>ptc heater.
See on ka põhjus, miks klaasile kohe sooja puhub.
Mootoritemp sõidust tulnud autol tõesti enamasti langeb (kütusekulu tahame ju minimaalset), aga väga alla 60kraadi ei tohiks, ning sellega puhub kindlasti sooja.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
![[Pilt: 953317_5.png]](http://images.spritmonitor.de/953317_5.png)
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L