31-10-2020, 05:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2020, 05:57 AM ja muutjaks oli Formika.)
JA lõpetuseks sai siis ka hobused ette rakendatud. Tänapäeva mõistes, 3285 cm3 mootori kohta 40 hobust, küllalt kesiselt. Sama mootor oli seltsimeestel kasutusel kuni 1950 aastani GAZ MM-l, ja siis osati sellest juba 50 hobust välja pigistada. Tõele au andes see 50 hobust pigistati juba välja paar aastat hiljem 1936, kui sama mootor M1-l andis ka 50 hj. Paistab, et sellega oli selle mootori lagi saavutatud ja järgmised neliteist aastat enam lisa hobuseid ei toonud. Või ei tahetudki sellega tegeleda, vahepeal sõda ja pärast seda juba uued mootorid GAZ 20 (2,1 L ja 52 hj) ja 51 (3,5 L ja 70 hj ja sama mootor ZIM-l 90 hj). Millede arendus läks lahti kohe pärast sõda.
Lisaks veel et tegemist äärmiselt lihtsa mootoriga, ei õli filtrit, ei õhu filtrit, ei bensiini pumpa.
Lisaks veel et tegemist äärmiselt lihtsa mootoriga, ei õli filtrit, ei õhu filtrit, ei bensiini pumpa.