31-10-2020, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2020, 22:41 PM ja muutjaks oli AddressUnknown.)
Leidsin sõbralikust foorumist juhtnööre ergutusmähise kontrolliks. Millegipärast mulle tundub et stendi see genekas küll jõudnud pole....
1. Võta kontrolllamp.
2. Ühenda sinine juhe lahti ( D+ ehk laadimise kontrolllambi ots armatuuris)
3. Pane oma kontrolllambi üks ots aku pluss klemmi peale ja teine gene külge sinise juhtme asemele.
4. Vaata kas lamp põleb?
5. Käivita ja vaata kas kustus? Võid korraks vähe pöördeid tõsta.
Kui kustus, on sul midagi kaabeldusega gene ja armatuuri vahel.
Kui ei kustunud, siis On probleem gene sees.
Samuti võid proovida, kas armatuuris põleb, kui sinisele juhtmele massi annad ( süüde sees - kui muidu ei julge, anna läbi mingi suurema pirni, siis ei lühista kindlalt midagi ära) ja kas kustub, kui sinisele juhtmele plussi näitad.
Kui lamp hõõgub armatuuris, siis võib olla ka põhjuseks suur pingelang süüteahelas ( pinge gene väljundis ja kelladeplokis lambi otsal erineb nii palju, et paneb lambi hõõguma ).
Kõige lõpuks mõõda pinge töötava mootori ja tuledega ära ja vaata kas see jääb vahemikku 13,5-14,5V - kergete tuuridega oleks ideaalne ca.14V
Kui sul on Bosch'i gene, siis keera korraks need kaks kruvi lahti, mis pingeregulaatorit ja harju kinni hoiavad. Kontrolli kas harjad ulatuvad hoidikust välja rohkem kui 5mm ( kui lühemad vaheta )ja piilu, mis nägu on kontaktrõngad harjade all ( vahest kulub vask maha ja jääb ainult plastik kohati )
Seal augus, kus pingeregulaator istub, on üks klemm ( veidi vedrutav plekist ja lapik). Vaata kas ta saab ( saaks ) pingeregulaatori vastava kohaga hästi kontakti ja vajadusel puhasta.
Diislitel on veel üks lisa ots W, mis on ettenähtud tahhomeetri tarvis ja on ühenduses mähiste keskpunktiga.
1. Võta kontrolllamp.
2. Ühenda sinine juhe lahti ( D+ ehk laadimise kontrolllambi ots armatuuris)
3. Pane oma kontrolllambi üks ots aku pluss klemmi peale ja teine gene külge sinise juhtme asemele.
4. Vaata kas lamp põleb?
5. Käivita ja vaata kas kustus? Võid korraks vähe pöördeid tõsta.
Kui kustus, on sul midagi kaabeldusega gene ja armatuuri vahel.
Kui ei kustunud, siis On probleem gene sees.
Samuti võid proovida, kas armatuuris põleb, kui sinisele juhtmele massi annad ( süüde sees - kui muidu ei julge, anna läbi mingi suurema pirni, siis ei lühista kindlalt midagi ära) ja kas kustub, kui sinisele juhtmele plussi näitad.
Kui lamp hõõgub armatuuris, siis võib olla ka põhjuseks suur pingelang süüteahelas ( pinge gene väljundis ja kelladeplokis lambi otsal erineb nii palju, et paneb lambi hõõguma ).
Kõige lõpuks mõõda pinge töötava mootori ja tuledega ära ja vaata kas see jääb vahemikku 13,5-14,5V - kergete tuuridega oleks ideaalne ca.14V
Kui sul on Bosch'i gene, siis keera korraks need kaks kruvi lahti, mis pingeregulaatorit ja harju kinni hoiavad. Kontrolli kas harjad ulatuvad hoidikust välja rohkem kui 5mm ( kui lühemad vaheta )ja piilu, mis nägu on kontaktrõngad harjade all ( vahest kulub vask maha ja jääb ainult plastik kohati )
Seal augus, kus pingeregulaator istub, on üks klemm ( veidi vedrutav plekist ja lapik). Vaata kas ta saab ( saaks ) pingeregulaatori vastava kohaga hästi kontakti ja vajadusel puhasta.
Diislitel on veel üks lisa ots W, mis on ettenähtud tahhomeetri tarvis ja on ühenduses mähiste keskpunktiga.