07-11-2020, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2020, 12:22 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(06-11-2020, 03:52 AM)Janka Kirjutas: Tundub, et poldiekstsentike keerutamisega oled üle pingutanud.
Ehk siis poldi ekstrentrikud peavad jääma tehaseasendisse nagu enne lahti lammutamist olid, sest katteid või klotse sa ei vahetanud ja trumlit üle ei treinud.
Teised ekstsentrikud timmid paika hääle järgi. Lõpetad pealekeeramise, kui ratast keerutades hakkab kostuma kerget kahinat. Ja samamoodi teise ekstsentrikuga (esimesele kahinale lisandub lisakahin). Kui esimese ekstsentriku tekitatud hääle liiga sagedaseks või valjuks pood, on teist liiga keeruline kuulda või tabada.
Ekstsentrike pealekeeramisel on tähtis ka ratta keerutamise suund! See kõik aavu antud lingil kirjas.
Timmin köik uuesti, kui vene keele meelde olen tuletanud.
Ja vahepeal pean natuke väiksemagabariidilise tehnikaga tegelema.
(06-11-2020, 03:52 AM)Janka Kirjutas: Ma oma viiekümne-kolmel kunagi nii tegin ja pidurid said ideaalsed. Ei poonud kuskil miskit kinni ja pedaali käik jäi samuti superlühike.
See jäi ennist mainimata jah, et piduripedaalil käik kole pikka on, vajuta vahest lausa kaks korda.
(06-11-2020, 03:52 AM)Janka Kirjutas: Poldiekstsentrikute keerutamise võti ja ka otsitav ekstsentrikute fikseerimiseks mõeldud silmusvõti peavad olema auto originaalses tööriistakotis.
Eks seda arvasin ise ka, kuid pole mul seda originaalkotti. Üks tuttav saarel, kes nöuka-ajal sai tutika masina (53 buss) koos kotiga ütles, et 24 mm vötit seal ei olnudki. Ju siis aint 66-e komplektis.
(06-11-2020, 03:52 AM)Janka Kirjutas: Ja üleüldse on mul Saaremaal üks tuttav mees, kes kunagi 53 gaazikuga palju kilumeetrisid maha uhanud. Sulle samuti teada see
Eks sai talle korduvalt helistatud, nöu asjus. Siiski 53-l on pidurid sellised nagu 66-l aint taga, sellist kahesilindriga süsteemi 53-l polnud.
Arrogance diminishes wisdom !