12-11-2020, 16:51 PM
(11-11-2020, 21:23 PM)taruvaras Kirjutas:Auto on sõidukorras ning asendusujuk on leitud. Võimalusel paigaldaksin siiski sellise ujuki nagu originaalis seal oli. Seega võib asenduse arutelu lõpetada ning oodatud on ikka originaaldetail. Vahetamine on väga lihtne - tagaiste käib lihtsalt välja, selle all on kahe plekikruviga kerel katteplekk ning kütuseandur keermega paagi küljes tuleb ka lihtsalt pöörates lahti. Asendusvariantide arutelu oli ka kahtlemata huvitav ja hariv. Võib-olla on kellelgi tulevikus sellest ka praktilist abi.(11-11-2020, 20:20 PM)zazik Kirjutas:(11-11-2020, 20:13 PM)taruvaras Kirjutas: Mis tast lappida. Kas vene autode kütuseanduri ujukile on ruumi. Need erinevad vaid oma iseloomuliku silindrilise kuju poolest. Silma järgi peaks istuma küll. Kui ei, siis aasa varre küljes saab ka ju kokku-lahku painutada.
Näited internetist: https://www.osta.ee/uus-moskvits-moskvit...02943.html
või https://www.osta.ee/izh-412-bensiinipaag...34091.html
Kui arvad sobivat, siis on mul ujuk su jaoks olemas.
Kuna jutt on musta numbrit kandvast sõidukist ja omanik on selles vallas parimas mõttes pedant, siis mingi võõra jupi külgeratsimine ilmselt ei ole variant.
See pisidetail nüüd musta numbri protsenti küll ühtki koma kohta allapoole ei nihuta. Niikaua on abiks ikka, kui päris õige kujuga ujuki leiab. Võõrale silmale on see nähtamatu, ainult jah, omanikku võib sisimas jääda kripeldama. Ja must number on eelkõige ettenähtud teeliikluses kasutatavatele sõidukitele, mille originaalsuse protsent on väljalaskeaastale vastavalt võrdne ettenähtud miinimumiga või ületab seda ja seda siis kinnitab ka sellele sõidukile väljastatud vanasõidukiks tunnustamise akt. Restaureerimise konkursid ja mingid kaunitaride võistlused on muu teema.