19-11-2020, 22:53 PM
Ei midagi isiklikku ega solvavat ja väga tore kui inimene teeb korraliku kodutööd soetatava seadme puhul. Kuid kui vaesel müügimehel satub selliseid iga päeva jooksul olema +10 tk ning kogu tootevalik on ca +10 000 toodet ja ka muud tööd peale küsimustele vastamist (kui küsimused tuleb veel omakorda tehasest üle küsida) vajavad ka tegemist siis on küll vist kuul pähe päeva lõpuks. Ega müügimees jumal ei ole, et kõike teab peast ja enamasti otsib ta seda sama infot kasutusjuhendist või varuosa jooniselt või internetist. Võibolla ei vastata kiiresti selle pärast, et oodatakse tehase inimeselt vastust ja see viibib kuna euroopas koroona jne.. Tihti küsitakse küsimust ainult küsimuse pärast ja selle teadmisega kas 2000 eurose keevituse veorull maksab 50 eurot või 70 eurot ei olegi midagi tarka teha. Vaevalt, et ostad masina, mis niiväga ei meeldi kuid määravaks saab veorulli maksumus kuna see on 20 eurot väiksem ja vaja läheb seda võibolla 10 aasta pärast. Samuti võiks ju pommitada küsimusega kõiki müüjaid, et kui juhuslikult peaks balloon ümber kukkuma ja reduktor lõhub ära displei palju see siis maksab.
Ei tahaks olla automüüja nahas kui hakataks 30+ tuhat autot ostma siis saab vastata küll kepsu mõõtude, käigukasti õli margi, kolbide maksumuse, ventika rihma mõõdu, laepolstri kangatüübi ja termostaadi rakendumise temepratuuri jneee kohta.

Ei midagi isiklikku ja paluks mitte solvuda




Ei midagi isiklikku ja paluks mitte solvuda
