01-12-2020, 16:11 PM
ümberehituse koha pealt minu soovitus on mitte seda jama nokkida. minu kogemus on see, et mitte ükski ülevaataja pole neid autosid näinud ja ei oma õrna haisugi sellest mis mootor seal peab vahel olema. Ei saanud mitte keegi aru, et IS ascona kapoti all vale oleks või 4.4 m62 e28 kapoti all
Samal ajal on ma jäänud üsna lukku olukorras kus alustasin mootori vahetust ühel e28l. tulemus oli, et neile ei meeldinud et autol on all 16" veljed, kaal oli suurem(nad ei olnud nõus tunnistama, et bmw 518 ja 528 on sisuliselt sama auto. erinevate mootoritega autodel on kaalud täiesti erinevad) ja Lõpuks tähendas see seda, et ma ei saanud autot ümber kirjutada ega seda toimingut lõpetada, ega isegi autot maha kanda ja sisuliselt mitte midagi teha. Kõik toimingud pandi täielikult lukku. pidin need dokumendid korstnasse kirjutama, sest mitte ühtegi väljapääsu ei pakutud ja laiutati käsi.
Samal ajal on ma jäänud üsna lukku olukorras kus alustasin mootori vahetust ühel e28l. tulemus oli, et neile ei meeldinud et autol on all 16" veljed, kaal oli suurem(nad ei olnud nõus tunnistama, et bmw 518 ja 528 on sisuliselt sama auto. erinevate mootoritega autodel on kaalud täiesti erinevad) ja Lõpuks tähendas see seda, et ma ei saanud autot ümber kirjutada ega seda toimingut lõpetada, ega isegi autot maha kanda ja sisuliselt mitte midagi teha. Kõik toimingud pandi täielikult lukku. pidin need dokumendid korstnasse kirjutama, sest mitte ühtegi väljapääsu ei pakutud ja laiutati käsi.