01-12-2020, 16:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2020, 16:48 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
me läheme nüüd juba teemast välja, aga Peetri viidatud asjad:
1) nn vale mõõdu veljed: nagu rehvidegi puhul, ei ole nendel enam tuima tehasenumbri tagaajamist vaid vale suurus peab mõjutama ka liiklusohutust
2) Samal kerel BMW518 ja 528 ongi ju sama auto, mille vahel võib ka nt tehnikat reg eelse ülevaatuse + uue passi võtmise vaevaga vahetada. Sellel teemal oleksid kindlasti pidanud vaidlema hakkama. 15a tagasi oli mul see teemaks - Saue hakkas sama jama ajama, Tallinn andis aga uue teh passi
edit:
kirjutan siis juba teemasse kah:
XE on kergele autole tõesti hea tehnika ja selle Motronic 2.5 on auto muust elektrist täiesti eraldiseisev. Aga saadavus on juba mõnd aega kehv ja ilmselt paremaks ei lähe. Hilisemad Ecotecid on saadavuse osas kindlasti parem mõte.
1) nn vale mõõdu veljed: nagu rehvidegi puhul, ei ole nendel enam tuima tehasenumbri tagaajamist vaid vale suurus peab mõjutama ka liiklusohutust
2) Samal kerel BMW518 ja 528 ongi ju sama auto, mille vahel võib ka nt tehnikat reg eelse ülevaatuse + uue passi võtmise vaevaga vahetada. Sellel teemal oleksid kindlasti pidanud vaidlema hakkama. 15a tagasi oli mul see teemaks - Saue hakkas sama jama ajama, Tallinn andis aga uue teh passi
edit:
kirjutan siis juba teemasse kah:
XE on kergele autole tõesti hea tehnika ja selle Motronic 2.5 on auto muust elektrist täiesti eraldiseisev. Aga saadavus on juba mõnd aega kehv ja ilmselt paremaks ei lähe. Hilisemad Ecotecid on saadavuse osas kindlasti parem mõte.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"