17-12-2020, 11:36 AM
Paistab, et ma süüdistasin vale tihendit - nüüd "kuidas pagan see leke võimalik on" kanali peal käitamine jne joonistas välja tegeliku süüdlase. Leke on ühe otsa pool ja tilgad tekivad mootori seiskamisel (mitte mootori töötades). Niiet lekib hoopis väntvõlli käigukastipoolne kaelustihend.
Oli mul küll algselt võimalik põhjuse-kandidaat, aga nii seest kui väljast puhas (mitte päris kuiv, aga "puhas") sidurikoda ja hooratas ei toetanud seda mõtet.
teema kokkuvõte: lekkiva mootoritihendi saab pidama, kui vahetada ÕIGE tihend. Teiste tihendite vahetus ei aita - isegi kui seda mitu korda ja eri meterjalidega teha
Oli mul küll algselt võimalik põhjuse-kandidaat, aga nii seest kui väljast puhas (mitte päris kuiv, aga "puhas") sidurikoda ja hooratas ei toetanud seda mõtet.
teema kokkuvõte: lekkiva mootoritihendi saab pidama, kui vahetada ÕIGE tihend. Teiste tihendite vahetus ei aita - isegi kui seda mitu korda ja eri meterjalidega teha

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"