20-12-2020, 20:12 PM
siia,ikka siia võib postitada, teine teema oli selline kompamine, et ega adminnidel midagi selle vastu pole, kui nii uue autoga siin lehvitama ja tiibu laiali ajama hakata.
See küll, et ega see odav lõbu pole aga ega lõbu peagi odav olema, isegi baaris ostetud 6 €ne õlu raekoja platsil maitseb paremini kui sama lake Maksimast kastiga koju tooduna, on elukogemus õpetanud. Eks see transpordiäri ole niiehknaa loto ja õnnemäng, mõni sõidab ühe autoga ja on õnne ja teadmisi piisavalt ja tuleb omadega välja küll, paari sellist olen isegi eemalt näinud, teine ostab hunniku autosid aga ei saa käima asja ja on miinustes, aga kui järgi ei proovi, ega siis ka teada ei saa, kuidas läheb , on minu filosoofia.
Väga kena, kui siin on inimene, kes nende apastraatide hingeeluga pisutki ähmasellt tuttav. Ma olen siiamaani olnud pigem dumbuser, ehk siis sellle sajandi veoautodest taipan suht vähe, õhusüsteemid on totaalne müstika.
Õue peale sai ta aetud pimedas ja sõitsin pisut mööda kividest laotud rattajälgedest, tänane päev mööduski siis selle tähe all, et auto saaks tagasi kõvema pinna peale. Kuna tagaots kerge ja esiots sisse vajus, siis oli lõbus offroudi päev oma koduõue peal, käigus olid koormarihmad, kruus, labidas ja poole päevaga õnnestus saavutada, et auto vähemalt esialgu on vähe kõvemal pinnasel, teeehitusega tuleb kindlasti veel tegeleda, sest õuel on kerge kallak ja tühi kahesillaline on üks halvimate maastikuomadustega pill minu teada
See küll, et ega see odav lõbu pole aga ega lõbu peagi odav olema, isegi baaris ostetud 6 €ne õlu raekoja platsil maitseb paremini kui sama lake Maksimast kastiga koju tooduna, on elukogemus õpetanud. Eks see transpordiäri ole niiehknaa loto ja õnnemäng, mõni sõidab ühe autoga ja on õnne ja teadmisi piisavalt ja tuleb omadega välja küll, paari sellist olen isegi eemalt näinud, teine ostab hunniku autosid aga ei saa käima asja ja on miinustes, aga kui järgi ei proovi, ega siis ka teada ei saa, kuidas läheb , on minu filosoofia.
Väga kena, kui siin on inimene, kes nende apastraatide hingeeluga pisutki ähmasellt tuttav. Ma olen siiamaani olnud pigem dumbuser, ehk siis sellle sajandi veoautodest taipan suht vähe, õhusüsteemid on totaalne müstika.
Õue peale sai ta aetud pimedas ja sõitsin pisut mööda kividest laotud rattajälgedest, tänane päev mööduski siis selle tähe all, et auto saaks tagasi kõvema pinna peale. Kuna tagaots kerge ja esiots sisse vajus, siis oli lõbus offroudi päev oma koduõue peal, käigus olid koormarihmad, kruus, labidas ja poole päevaga õnnestus saavutada, et auto vähemalt esialgu on vähe kõvemal pinnasel, teeehitusega tuleb kindlasti veel tegeleda, sest õuel on kerge kallak ja tühi kahesillaline on üks halvimate maastikuomadustega pill minu teada