15-07-2004, 14:31 PM
13piisab Kirjutas:mossepower Kirjutas:see auto seisab pärast tema õppesõitu veel oma 10-15 aastat garaažis ja siis vaatame edasiusu mind, see pole hää idee. Üks asi on, et see masin vajab siis juba garaazhipõrandalt kokkupühkimist - ning teine on \"mis seisab, see seisab põhjusega - peaasi, et jalus ei ole\"-loogika (mida minagi viljelenud olen). Kui aga asja alla mõnedkümnedki töötunnid matta, tekib mu arvates siiski motivatsioon asja \"mittekäestlaskmiseks\"...
Ta pole tõesti veel eriline uunikum ,kuigi selline konditsioon annaks talle juba mingi staatuse, kuna masin on kõik aastad peamiselt seisnud garaažis, spidol on 47 tuhhi ja alati suvel kui auto on sesinud kuskil päikese käes on papid akndele ette pandud ,et sisu ei pleeksiks roostet absull ei ole, tutikad välised plastikosad on ka tagavaraks kui tagatuled ja suunakad juhtuvad ikka natukene pleekima, samuti kõik kap rem.-iks vajalikud jupid alates mootoist lõptades sildadega ja roolimehnaismiga. no pedantliku Nõukogude tööinimese sigull on ja selle ruumi puudusega küll puudust ei ole, garaaž mis silmapiiril on täiesti tühi ja ei usu ,et millegipärast see sealt minema aetaks, kuna see asub maal ja kila-kola kuure on kõrval ikka parajalt. Praaga veel on jah neid masinaid ,aga igapäevaga jääb neid vähemaks kuni...