15-07-2004, 17:14 PM
Tavalist vene võrri ei ole mõtet forsseerida, võta seda sellisena, nagu ta on, st omapärase retrohõngulise stiilisõidukina.
Loomulikult saab sisse- ja väljalasketrakti geomeetria muutmisega ja/või surveastme suurendamisega veidi võimsust juurde, kuid siis hakkavad teised detailid üles ütlema, mis ei ole sellistele koormustele arvestatud.
Kui muidugi mootoreid palju käes on, võib katsetada, aga... vastasel korral riskid selle eluea tugeva lühendamisega ja pideva remondiga.
Loomulikult saab sisse- ja väljalasketrakti geomeetria muutmisega ja/või surveastme suurendamisega veidi võimsust juurde, kuid siis hakkavad teised detailid üles ütlema, mis ei ole sellistele koormustele arvestatud.
Kui muidugi mootoreid palju käes on, võib katsetada, aga... vastasel korral riskid selle eluea tugeva lühendamisega ja pideva remondiga.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
