03-01-2021, 11:37 AM
Tänud! Kuna mul on kodu kõrval üks mõnus pisike offroad/test field, siis sai eelmist seal piinatud. Tõesti lahe ja mõnus.
Enne kui masin õuele veereb mõtlen/räägin mis siis plaanis ja mis eelmisega kripeldama jäi?
Esimesel jäid liivapritsitööd vähe kehvaks. Ei osanud siis pingsamalt vaadata ning nii mõneski põhjaaluses nurgas on uus ussikolle vohama hakanud. Ka värvitööd oleksin võinud paremini teha, ehk siis rohkem rõhku eeltöödele. Samuti jäid värvimata erinevad liigendid, veljed, ja muu pisem mudru. Kui juhtun Iltis vol 1. nägema, siis enda silma vähemalt kriibib. Kui juba värvile jutt läks, siis vol 2 tuleb kindlasti originaal või vähemalt originaalilähedane mil roheline. See poolläikiv p...k, mis mule opereerimiseks anti ei sobi kuidagi. Vol 1 masinale jäi ka vana juhtmestik, mis oli tegelikult suur viga. Peale valmimist pidin mitmeid kordi küll ühe ja siis teise välja vahetama, suunatulesid ei saanudki korralikult tööle ning sama oli ka klaasipuhasti mootoriga.
Mis siis plaanis?
Esialgu vana küte välja, toitesüsteem puhtaks ja vaatame, kas mootor hakkab paremini tuksuma. Kui kõik korras, läheb strippamiseks. Viimseni pulkadeks, erinevad koostud üle vaadata, raam samuti paljaks ning pritsi. Kere oli üllatavalt tugev, ainult pindmine rooste aga see selgub täpsemalt peale pritsitöid. Muidugi tuleb nüüd uus juhtmestik, mille jaoks on mul garaazi seinale ka suurem OSB plaat pandud, et korralikult teha. Ilumasinat ei tule aga hea tugev värvkate mil rohelise näol tuleb selga kuna tahaks ka maastikku sõita.
Selle masina puhul on mul ka väike kiusatus panna sinna diisel. Suvel ei jõudnud oma allesjäänud doonormasinat paljaks koorida, seega jäid eksperimendid mootorite sobivuse kohta ära. Igatahes lubati tuua üks passat 1.9 td ning vaatame, kuhu me sellega jõuame.
Esialgu kõik kuni masina saabumiseni.
Enne kui masin õuele veereb mõtlen/räägin mis siis plaanis ja mis eelmisega kripeldama jäi?
Esimesel jäid liivapritsitööd vähe kehvaks. Ei osanud siis pingsamalt vaadata ning nii mõneski põhjaaluses nurgas on uus ussikolle vohama hakanud. Ka värvitööd oleksin võinud paremini teha, ehk siis rohkem rõhku eeltöödele. Samuti jäid värvimata erinevad liigendid, veljed, ja muu pisem mudru. Kui juhtun Iltis vol 1. nägema, siis enda silma vähemalt kriibib. Kui juba värvile jutt läks, siis vol 2 tuleb kindlasti originaal või vähemalt originaalilähedane mil roheline. See poolläikiv p...k, mis mule opereerimiseks anti ei sobi kuidagi. Vol 1 masinale jäi ka vana juhtmestik, mis oli tegelikult suur viga. Peale valmimist pidin mitmeid kordi küll ühe ja siis teise välja vahetama, suunatulesid ei saanudki korralikult tööle ning sama oli ka klaasipuhasti mootoriga.
Mis siis plaanis?
Esialgu vana küte välja, toitesüsteem puhtaks ja vaatame, kas mootor hakkab paremini tuksuma. Kui kõik korras, läheb strippamiseks. Viimseni pulkadeks, erinevad koostud üle vaadata, raam samuti paljaks ning pritsi. Kere oli üllatavalt tugev, ainult pindmine rooste aga see selgub täpsemalt peale pritsitöid. Muidugi tuleb nüüd uus juhtmestik, mille jaoks on mul garaazi seinale ka suurem OSB plaat pandud, et korralikult teha. Ilumasinat ei tule aga hea tugev värvkate mil rohelise näol tuleb selga kuna tahaks ka maastikku sõita.
Selle masina puhul on mul ka väike kiusatus panna sinna diisel. Suvel ei jõudnud oma allesjäänud doonormasinat paljaks koorida, seega jäid eksperimendid mootorite sobivuse kohta ära. Igatahes lubati tuua üks passat 1.9 td ning vaatame, kuhu me sellega jõuame.
Esialgu kõik kuni masina saabumiseni.