11-01-2021, 19:15 PM
(11-01-2021, 17:51 PM)hannest Kirjutas: Uuemat tüüpi vedaval esisillal on äärikuga torul see äärik 2x paksem kui vanal. Vanal pidi mõnikord äär ära murduma. Kas silda ostes on see uuem/vanem ka tähtis argument? Nimelt tahaks võtta mõne vana 52 alt külgreduktorid ja nurkülekanded ning keskosa koos diffriga paneks uue, et oleks valmidus hüdrorooli jaoks.Ma just metsatraktorile tegin ümber õhukese flantsiga asjade peale sest nendega probleeme vähem.
Paksu äärikuga on toru äärikusse sisse pressitud ja nagu rattaga kõvemini kändu puutud nii venitab ääriku välja ja õli jookseb põlvest välja.
Tavaliselt ei pane tähele ka ja siis hävivad hammasrattad ja laagrid.
Topitakse siis neile paksu määret sisse et midagi sees oleks, kuid välimised laagrid ei kesta kaua, hakkavad metallipuru tootma ja hävivad ka sisemised.
Muidugi Hiina ja Poola torudest peaks hästi kaugelt mööda käima nii laia kui kitsa flantsiga sest need malmist ja murduvad tõesti ära.
Kitsa flantsiga vanasti tehtud asjad üleni määrdega paberis pappsilt küljes on nii kõvad, et viil ei võta ja välispind ei kuluta kummirõngaid kiirelt ära.