16-07-2004, 17:22 PM
66-l on 53 mootor jah,kuigi Vene spravotšnikud annavad selle tähiseks ZMZ-66.Ja roolivõim oli neil minu teada kah algusest peale (samas ntx zahharile ilmus see alles tootmise päris lõpustaadiumis)
53 rooli olen paaril korral isegi keeranud ning-kõigega sain hakkama....
Kõige harjumatum ehk see sünkrota 2.käik ning esimeselt teisele vahetamine.
53 rooli olen paaril korral isegi keeranud ning-kõigega sain hakkama....

13piisab Kirjutas:motamees Kirjutas:200km pole mitte selle autoga sõidu piir. Eks see arjumise asi.mnjah, aga manööverdades on küll päris tõsine vahend ülakeha treenimiseks. Roolivõimu ju pole. Samas huvitav: gaz 66 on sama mootoriga vist? Aga Sidepati omad liikusid kui loomad (muidugi 2.käik oli neil sünkroniseerimata) ning mu mäletamist mööda oli neil ikka roolivõim. Või oli põhjuseks nende tootmisaasta - \'94?
ise olen vaid kord 53 rooli peos hoidnud - ning selle masina gabariitide tunnetamisega oli tõsiseid raskusi. Isegi esiotsa asukohast polnud eriti aimu. Pöörderaadius oli kah juuuube suur. Niiet jah, sinna rooli ikka julget meest vajaErinevalt näiteks zil131 ning gaz66, mis mulle täitsa sõiduautod tundusid - a eks see kah harjumuse asi, tol ajal liikusin ju ise volgamootor-furgooniga, mil polnud isegi pidurivõimu...
\"nothing beats V8 sound\" - kõigil kaheksasilindristel on ilus \"jaal\"