16-07-2004, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2004, 22:49 PM ja muutjaks oli JyrkaEE.)
nagu kiuste kohe.
sai ju teisipäeval ülevaatus tehtud ja tagasiteel tuli mootorisse kolin sisse ja üle 50 km/h ei saanud sõitagi, kuna kostuma hakkasid juba vägagi viimsepäevalikud helid. sealjuures ei olnud enam võimalik mootorit vändast käivitada. aitas vaid lükkamine. täna võtsin siis silindri maha ja mis sealt leida mul õnnestus.
1) kolvirõngad olid oma vahedesse täiesti kinni kiiulunud kolvi pinnaga tasa. vaid üks rõngas oli veidike lahti ja veel \"vetrus\".
2)õnnestus leida arvatav kolina alge- kepsul lõtk sees. hinnanguliselt üle sentimeetri veidi.
homme hakkan seega mootorit pooleks tegema.
muide. kas ja kuidas on võimalik kepsulaagreid vahetada väntvõlli küljes?
sai ju teisipäeval ülevaatus tehtud ja tagasiteel tuli mootorisse kolin sisse ja üle 50 km/h ei saanud sõitagi, kuna kostuma hakkasid juba vägagi viimsepäevalikud helid. sealjuures ei olnud enam võimalik mootorit vändast käivitada. aitas vaid lükkamine. täna võtsin siis silindri maha ja mis sealt leida mul õnnestus.
1) kolvirõngad olid oma vahedesse täiesti kinni kiiulunud kolvi pinnaga tasa. vaid üks rõngas oli veidike lahti ja veel \"vetrus\".
2)õnnestus leida arvatav kolina alge- kepsul lõtk sees. hinnanguliselt üle sentimeetri veidi.
homme hakkan seega mootorit pooleks tegema.
muide. kas ja kuidas on võimalik kepsulaagreid vahetada väntvõlli küljes?
Pots ja postivahe.