19-01-2021, 23:00 PM
(19-01-2021, 09:56 AM)Daff Kirjutas:Kui nii viisakalt küsitakse, siis tuli tanklast läbi käia.(18-01-2021, 11:00 AM)v6sa Kirjutas:(18-01-2021, 10:16 AM)hulgus Kirjutas: Huvitav tähelepanek "veneaegset" leeklampi kasutades. Aasta tagasi ostetud 98 bensiin süttib kui tikk sisse pista... Kanku pimedas ja jahedas, korgi all. Normaalset tööd ehk "reaktiivi" häält ei ole ja ei tule, tahmab ja köhib. Hädaga läks liiter kankupõhja jäänud 2t aspenit sisse, näitad kaugelt tikku, paari minutiga sinine leek ja töötab kuis peab.
Kui tohib paluda ka värske 98 loomkatset?
Leeklamp pole aegade algusest ehk juba vene ajast tahtnud käia kõrgemate kütustega. Sinna otsiti juba tol ajal ikka 76 sisse.
Teine näide. Vala metsas lõkke süütamiseks 98 okstele ja pista tuli otsa. Läheb vaevu vaevu põlema ja põleb musta tossu saatel.
Lihtsalt, bensiinid 95/98 tahavad kõrgemat surveastet kui elavhõbeda sammas suudab garanteerida.
Süttis vähe kergemalt ja tahmas vähem. Leegiheitjana toimis kena 5min, aga reaktiivini jõudis. (survet jagus ja toru oli vastu kivi). väljavalatud ollus oli... kole.
Loogika selles 76 v. 98 on olemas, erinevalt mootorist, kuhu kütus pihustatakse, toimib leeklamp (osalisel) aurustumisel. Aurustunud bensiin on mootorile lahja segu=detonatsioon. mida paremini aurustub, seda madalam oktaanarv.