24-01-2021, 19:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2021, 19:21 PM ja muutjaks oli jrgen20.)
Täna läks kolakas garaaži ja sai alustatud demonteerimist.
Esimese asjana läks maha tent ja kahjuks on see lähemal vaatlusel siiski kasutuskõlbmatu. Kui paar väiksemat auku saaks veel ära lappida, siis rebenenud nurgad, ääred ja muud aasad on aastatega väga rabedaks muutunud. Mis siis ikka, peab uue muretsema või teha laskma. Tendi raam on õnneks kasutuskõlblik ja vajab minimaalset parandust.
![[Pilt: IMAG0855.jpg]](https://i.ibb.co/Z6Z51T0/IMAG0855.jpg)
Roostekahjude puhul on sellel masinal kõige hullem seis tagaosas. Pole veel täpsemalt sisse piilunud aga tundub, et on lihtsasti parandatav. Samuti ei olnud üllatus akuruumi esine. Paari koputuse järel tuli auk sisse.
![[Pilt: IMAG0856.jpg]](https://i.ibb.co/Njq45PF/IMAG0856.jpg)
![[Pilt: IMAG0858.jpg]](https://i.ibb.co/6NN1Qdm/IMAG0858.jpg)
Iga EKV ja EKL Iltis on sellise tüüpveaga
:
![[Pilt: IMAG0859.jpg]](https://i.ibb.co/92F05sJ/IMAG0859.jpg)
Muidu pole väga vigagi, paremas seisus kui vol 1. Piltidelt näha ka isearetatud juhtmemajandust. Miks selline pundar kaablit on pandud, ei tea, ei leidnud ka kohta, kuhu see jooksma oleks pidanud.
Lisaks sõjaväele iseloomulik pilt: konid, šokolaadipaberid, mõned hülsid ja terve camo pulk!
![[Pilt: IMAG0857.jpg]](https://i.ibb.co/cDVHwyH/IMAG0857.jpg)
12v väljavõte oli pandud sahtli põhja.Miks sinna, ei saa aru. Oleks võinud ju lihtsalt 24v originaali välja vahetada, minu jäme käsi küll sinna sahtlipõhja ei ulatu.
![[Pilt: IMAG0860.jpg]](https://i.ibb.co/njDyWmp/IMAG0860.jpg)
Järgmiseks saab olema tagumiste istmete ja kongi põhja lahtilõikamine. Lõikamine just seetõttu, et poldid on sisuliselt olematuks roostetanud ja seal kus polt enam ei pea, on mõnuga keevitatud. Ka esiklaasi ei saanud veel kätte, seega tõmbasin päevale punkti mutritele, kruvidele, poltidele roostelahtisti pealekandimisega.
Esimese asjana läks maha tent ja kahjuks on see lähemal vaatlusel siiski kasutuskõlbmatu. Kui paar väiksemat auku saaks veel ära lappida, siis rebenenud nurgad, ääred ja muud aasad on aastatega väga rabedaks muutunud. Mis siis ikka, peab uue muretsema või teha laskma. Tendi raam on õnneks kasutuskõlblik ja vajab minimaalset parandust.
![[Pilt: IMAG0855.jpg]](https://i.ibb.co/Z6Z51T0/IMAG0855.jpg)
Roostekahjude puhul on sellel masinal kõige hullem seis tagaosas. Pole veel täpsemalt sisse piilunud aga tundub, et on lihtsasti parandatav. Samuti ei olnud üllatus akuruumi esine. Paari koputuse järel tuli auk sisse.
![[Pilt: IMAG0856.jpg]](https://i.ibb.co/Njq45PF/IMAG0856.jpg)
![[Pilt: IMAG0858.jpg]](https://i.ibb.co/6NN1Qdm/IMAG0858.jpg)
Iga EKV ja EKL Iltis on sellise tüüpveaga

![[Pilt: IMAG0859.jpg]](https://i.ibb.co/92F05sJ/IMAG0859.jpg)
Muidu pole väga vigagi, paremas seisus kui vol 1. Piltidelt näha ka isearetatud juhtmemajandust. Miks selline pundar kaablit on pandud, ei tea, ei leidnud ka kohta, kuhu see jooksma oleks pidanud.
Lisaks sõjaväele iseloomulik pilt: konid, šokolaadipaberid, mõned hülsid ja terve camo pulk!
![[Pilt: IMAG0857.jpg]](https://i.ibb.co/cDVHwyH/IMAG0857.jpg)
12v väljavõte oli pandud sahtli põhja.Miks sinna, ei saa aru. Oleks võinud ju lihtsalt 24v originaali välja vahetada, minu jäme käsi küll sinna sahtlipõhja ei ulatu.
![[Pilt: IMAG0860.jpg]](https://i.ibb.co/njDyWmp/IMAG0860.jpg)
Järgmiseks saab olema tagumiste istmete ja kongi põhja lahtilõikamine. Lõikamine just seetõttu, et poldid on sisuliselt olematuks roostetanud ja seal kus polt enam ei pea, on mõnuga keevitatud. Ka esiklaasi ei saanud veel kätte, seega tõmbasin päevale punkti mutritele, kruvidele, poltidele roostelahtisti pealekandimisega.