26-01-2021, 07:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2021, 08:02 AM ja muutjaks oli jrgen20.)
Osandamine jätkub ja õnneks pole mingeid masendavaid üllatusi tulnud, ikka suht samad kohad vajavad tähelepanu nagu vol 1 puhul. Üllatavalt kergelt tulevad ka igasugu poldid, mutrid ja kruvid lahti. Aga see selleks, plaane tuleb hakata koguma.
Esiteks: Kõige suuremad metallitööd on muidugi kere kallal siis kuulas natuke soovitusi. Kas oleks mõistlik enne liivapritsi lappida suuremad augud ja välja vahetada vahetamist vajavad detailid või teha liivakas, mingi krunt peale ja siis kallale minna? Miskipärast tundub variant 2 õigem? Kere eemaldamiseni peaksin jõudma juba see nädalavahetus.
Teiseks: Kuna ma keeran ka raamilt maha kõik mis võimalik (läheeb samuti liiva) siis ootaks soovitusi, mida teha erinevate liigendite ja silladetailidega? Ise saadaks samuti pritsi aga mida peale panna? Krunt ja mingine must kivikaitse? Või värv? Või hoopis midagi muud?
Kolmandaks: Mootorit koos muu liikuvaga ma lahti võtta ei kavatse va karpa overhaul. Teen ainult full service ja käib kaua käib. Muidugi tuleb lahendada see pidev nelikveo probleem. Samas soovin ilusa asja tagasi toppida seega mõningaid soovitusi, millega ma selle paakunud essu ja õli sealt küljest lahti saan? Midagi üle võlli teha ei taha, sõita tahaks ju ka
.
Neljandaks: Varuosad ja igasugu pudinad. Õnneks on siinkohal Belgias eraldi netipood ja isegi lätis on üks kutt, kes tegeleb antud masinatega. Margipõhised spetspudinad saab Belgiast ja isegi normaalse hinnaga aga suuremad asjad nagu erinevad liigendid on päris kirved. Siin loodan, et mingeid olulisi lokse pole. Kui muidugi keegi teab või jääb silma, siis võib siia vabalt kirjutada kuskohast midagi saab. Kindlasti on mõni koht, mis kahe silma vahele jäänud. Kui kedagi huvitab, siis Belgia pood: https://www.iltisshop.be/ . Saab aimu hindadest.
Esiteks: Kõige suuremad metallitööd on muidugi kere kallal siis kuulas natuke soovitusi. Kas oleks mõistlik enne liivapritsi lappida suuremad augud ja välja vahetada vahetamist vajavad detailid või teha liivakas, mingi krunt peale ja siis kallale minna? Miskipärast tundub variant 2 õigem? Kere eemaldamiseni peaksin jõudma juba see nädalavahetus.
Teiseks: Kuna ma keeran ka raamilt maha kõik mis võimalik (läheeb samuti liiva) siis ootaks soovitusi, mida teha erinevate liigendite ja silladetailidega? Ise saadaks samuti pritsi aga mida peale panna? Krunt ja mingine must kivikaitse? Või värv? Või hoopis midagi muud?
Kolmandaks: Mootorit koos muu liikuvaga ma lahti võtta ei kavatse va karpa overhaul. Teen ainult full service ja käib kaua käib. Muidugi tuleb lahendada see pidev nelikveo probleem. Samas soovin ilusa asja tagasi toppida seega mõningaid soovitusi, millega ma selle paakunud essu ja õli sealt küljest lahti saan? Midagi üle võlli teha ei taha, sõita tahaks ju ka

Neljandaks: Varuosad ja igasugu pudinad. Õnneks on siinkohal Belgias eraldi netipood ja isegi lätis on üks kutt, kes tegeleb antud masinatega. Margipõhised spetspudinad saab Belgiast ja isegi normaalse hinnaga aga suuremad asjad nagu erinevad liigendid on päris kirved. Siin loodan, et mingeid olulisi lokse pole. Kui muidugi keegi teab või jääb silma, siis võib siia vabalt kirjutada kuskohast midagi saab. Kindlasti on mõni koht, mis kahe silma vahele jäänud. Kui kedagi huvitab, siis Belgia pood: https://www.iltisshop.be/ . Saab aimu hindadest.