01-02-2021, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2021, 09:18 AM ja muutjaks oli stihl.)
(31-01-2021, 10:58 AM)volvotar Kirjutas: Hommik!
Mul oli sama probleem!
Kus ta siis sama probleem on?
Sinu kastikal on tagapidur selline nagu peaagu kõikidel maailma trummelpiduritega autodel, alates 1950 jaguarist kuni 2020 Hiluxini.
Aga teemaalgatajal on täiesti ainulaadne, ainult Volvodel, Jensenite ja mõnel üksilul veel kasutatav süsteem, kus piduritrummel istub ülitäpse nuudiga pooltelje otsas.
Mis tähendab seda, et kui teda ära hakkad võtma, siis hoiavad seda kinni mitte ainult vanad laialijooksnud klotsid, trumli randid pluss keskaugu rooste VAID ka see pooltelje nuut, mis on trumliga tõenäoliselt täiesti üheks kokku kasvanud.
Ehk siis sinul oli selle mahasaamine täiesti tavaline trummelpiduri rutiin; aga Amazoni omanikud peavad sellele palju-palju tõsisemalt lähenema.
PS. Aga see on huvitav, et see Volvo trummel, vaatasin, polegi teab mis jalustrabavalt kallis, kui uued peaks ostma.
995 rootsi krooni on ju umbes 100 "meie" rahas: link
Ja mis nendega ikka juhtuda saab? Tagapidur ju pidurdamisega väga ei pinguta.
.