01-02-2021, 09:37 AM
Täpsustaksin, et seal pole nuut, vaid koonus ja kiil.
Hiljuti võtsin ise sellist istu lahti väikese Lapplanderi Salisbury tagasillal. Konstruktsiooni vahe on selles, et sellel käib piduritrummel eraldi pealt ära, saab pidurikilpi ja poolassi paigal hoidvad poldid lahti keerata ja poolassi koos kilbiga sillast kätte.
Panin pressi alla. Kuna piduri kilp segas ja ei saanud flantsist korralikult üles võtta, ei julgenud üle 7 tonni rõhku vajutada. Sellest jäi väheks, aga kui kuumaõhupuhuriga kuuma andsin, tuli kena pauguga lahti (mutter oli muidugi otsas millimeetrise vahega).
Nii et teemaalgatajale soovitaks katsetada oma tõmmitsaga pinge peale keerata niipalju kui annab, siis istule kuuma andes raskema vasaraga tõmmitsa polti kolkida mõistliku tugevusega. Vbl poolassi otsale ja tõmmitsa poldile miskit vahele panna ja kohtpingeid ühtlustada, et poolassi otsa ära ei limaks.
Oma Amazonil olen ka kunagi lahti võtnud, tehtud tõmmits on kõigest 3 mm plekist ja sellega olen ma nad maha saanud.
Hiljuti võtsin ise sellist istu lahti väikese Lapplanderi Salisbury tagasillal. Konstruktsiooni vahe on selles, et sellel käib piduritrummel eraldi pealt ära, saab pidurikilpi ja poolassi paigal hoidvad poldid lahti keerata ja poolassi koos kilbiga sillast kätte.
Panin pressi alla. Kuna piduri kilp segas ja ei saanud flantsist korralikult üles võtta, ei julgenud üle 7 tonni rõhku vajutada. Sellest jäi väheks, aga kui kuumaõhupuhuriga kuuma andsin, tuli kena pauguga lahti (mutter oli muidugi otsas millimeetrise vahega).
Nii et teemaalgatajale soovitaks katsetada oma tõmmitsaga pinge peale keerata niipalju kui annab, siis istule kuuma andes raskema vasaraga tõmmitsa polti kolkida mõistliku tugevusega. Vbl poolassi otsale ja tõmmitsa poldile miskit vahele panna ja kohtpingeid ühtlustada, et poolassi otsa ära ei limaks.
Oma Amazonil olen ka kunagi lahti võtnud, tehtud tõmmits on kõigest 3 mm plekist ja sellega olen ma nad maha saanud.