05-02-2021, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2021, 10:44 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Hammasvöö vahetamine on võimalik, kuid keeruline. Vana lõikad läbi, kuna elusalt see end enamasti kätte ei anna. No võid proovida lüüa, äkki annab ka. Nüüd tõstad hooratta sügavkülma ööpäevaks (või lähipäevil lihtsalt õue ja uue hammasvöö paned praeahju paariks tunniks 150 kraadi juures küpsema. Seejärel (paksude kinnastega) võtad hammasvöö ja asetad kiirelt ja kindlalt külmas kokku tõmmanud hoorattale. Vajadusel korrigeerid asendit haamriga. Töötada tuleb kiiresti, kindlalt ja otsustavalt: Sul on üks võimalus minuti jooksul. Kellegi ema ära lähedusse lase, olgu sel pealegi lühike seelik ja pikad jalad.
4 kW starteri puhul on sajaamprisest akust maa ja ilm. 3,2 kW tahab kauem käiamist ja siis tuleb suurem aku osta. Kui keegi mingil põhjusel peaks säärast alamõõdulist poest osta tahtma. Vaatasin praegu, et Letrika 4 kW pisikest koaksiaali enam ei paku keegi. Aga hetkel saadaolevatest see ilmselt on enam, kui piisav ilma igasuguse 24V keberniidita:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/starter-10...w-mtz.html
Ning ei ole vahet, milline on starter või aku: kui kaablid või massilüliti on saast (kuumenevad), siis mootor käima minema ei peagi. Korras on säärane kaabeldus, mis soojeneb pika käivituse esimese 30 sekundi jooksul igalt poolt suht võrdselt käesoojaks. Kuumem tohib olla vaid starteri tõmberelee kontaktruum ja massilüliti ühendus kereplekiga.
Alla 3 kilovati ei tasu russi külge üldse panna, kuna sellega saab vaid suvel käima. Dekot ju mootoril pole ja õhuklapiga kägistamine ei ole igaühele jõukohane.
Soovitatud õlid on kindlasti sobivad, aga praeguste ilmadega on siis kast kaunikesti jäik. Arvestades russi käiguosa kolmveerandsajanditagust ajalugu, siis on suht kama, mis seal on, kuniks seda on piisavalt. Kui mootoriõli sees püsib, siis selle kasutamine teeb õlihoolduse lihtsamaks
4 kW starteri puhul on sajaamprisest akust maa ja ilm. 3,2 kW tahab kauem käiamist ja siis tuleb suurem aku osta. Kui keegi mingil põhjusel peaks säärast alamõõdulist poest osta tahtma. Vaatasin praegu, et Letrika 4 kW pisikest koaksiaali enam ei paku keegi. Aga hetkel saadaolevatest see ilmselt on enam, kui piisav ilma igasuguse 24V keberniidita:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/starter-10...w-mtz.html
Ning ei ole vahet, milline on starter või aku: kui kaablid või massilüliti on saast (kuumenevad), siis mootor käima minema ei peagi. Korras on säärane kaabeldus, mis soojeneb pika käivituse esimese 30 sekundi jooksul igalt poolt suht võrdselt käesoojaks. Kuumem tohib olla vaid starteri tõmberelee kontaktruum ja massilüliti ühendus kereplekiga.
Alla 3 kilovati ei tasu russi külge üldse panna, kuna sellega saab vaid suvel käima. Dekot ju mootoril pole ja õhuklapiga kägistamine ei ole igaühele jõukohane.
Soovitatud õlid on kindlasti sobivad, aga praeguste ilmadega on siis kast kaunikesti jäik. Arvestades russi käiguosa kolmveerandsajanditagust ajalugu, siis on suht kama, mis seal on, kuniks seda on piisavalt. Kui mootoriõli sees püsib, siis selle kasutamine teeb õlihoolduse lihtsamaks