06-02-2021, 12:47 PM
(08-12-2020, 08:54 AM)Külahull Kirjutas: Vahetusel saadeti õlifilter ja proovid tehasesse. Läbisõidul 300k vahetati mootor uue vastu, mis hakkas edasist elu elama tavalise õliga. Mootor läks ka loomulikult tehasesse kus ilmselt üksipulgi kõik osad läbi käiakse ja kulumist arvutatakse.
Võibolla arvestatakse kenasti välja, et ega liiga vastupidav ei saanud, et uued mootorid 300 000 juures ikka korralikke kulumise märke näitaks.


(05-02-2021, 16:28 PM)Urmet24 Kirjutas: 180kw ne a6 tdi näiteks on hea näide ..
odavama õige serdiga õliga tuttaval tulid 5-6 tuh peal külmalt ketihääl sisse.
Õige õli seal oleks tegelt gaasibaasil... ja see kannatab ilusti ilma jamata 15 000 ära ..
Oleks UUS mootor, siis oleks millestki rääkida. Pole ime kui mingil vanal ära hooratud mootoril ketihääl ühel hetkel tuleb.