Vurle nokitseb... JuMZ 6AK(L), T25A3... ehk midagi veel...
#7

(10-02-2021, 22:48 PM)Mahno Kirjutas:  DT75 oli ka sidurivõimendiga ja nikastus või mitte, aga nii palju kui mina mäletan töötas. Seisva mootoriga pidi kahe jala ja keharaskusega peal seisma, et alla vajutada. Kas tõesti on mõtet traktorile lisaks hüdrole veel ka pneumaatikat peale aretama hakata, eriti kui selleks urali laipa reanimeerida vaja on? Äkki oleks mõistlikum siis juba olemasolev võimendi ellu äratada?
Pneumaatika on Jumbul täiesti tehasekomplektsuses olemas ja huugab pidevalt plõksuda. Võiks ta ju siis töödki teha... Hiljem JVV-i ja difrilukkugi lülitada (kunagi ehk kindlasti). Ega Vurle mõtlegi, et siinkirjeldatud massinad tal just ratsionaalse tegevuse näidised on - katsetaks Smile Ratsionaalsust on asja juures ainult niipalju, et "nad on ju olemas, müüa ei tasu ja uut ja paremat osta ei raatsi". Mul ei saa tõenäoliselt kunagi olema nagu Isand Luigel, et soetatud asjad end tasa teenivad - selleks on Vurle liiga laisaks muutunud ja eelistab kaaskodanikelt raha väljameelitamiseks tindisolkimist. Olemasoleva elluäratamine ei ole aga usutav - nagu öeldud, siis "kõik tundlikud avad on taeva poole laiali" ning tolm ja vesi on oma töö teinud. Mõlema kolvi peegelpinnad on ussitanud ning hetkel said uued mansetid pandud ja varred poleeritud pigem petteks - varem või hiljem, pigem varem, hakkavad nad leemetama ja kuhu ma sellise käkiga siis sõidan... kordusülevaatusele ainult. Ja hea oleks jätta kogu pumbast tulev õli roolivõimule töötamiseks, aitaks seegi ühtlasele roolile kaasa. Sest kui sidurit ja rooli koos kasutada, siis annab see mõlemale tunda. DT75 võimendi oli mu mälu järgi horisontaalis - ehk siis tema essukoormus oli väiksem ja teist tarbijat pumbal koos sidurivõimendiga ei olnud. URAL-i jupid paneks peale põhimõttel "kas nii saama". Kui saama ja mõni aretatu on olemuselt ajahambast puretud, siis peaks leidma ka uusi asendusosi Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne