14-02-2021, 00:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2021, 00:56 AM ja muutjaks oli Mart32.)
(13-02-2021, 21:45 PM)v6sa Kirjutas: Mulle ei tule ette ühtegi laibaga lõppenud avariid, kus oleks põhjuseks olnud 90 asemel 100 sõitmine.
Hästi ei usu, et sa kõikide toimunud liiklusõnnetustega peensusteni kursis oled.
Peaks vaatama ka neid õnnetusi, mis toimusid 90 km/h juures ja kus inimesed siis vaevu eluga pääsesid ja kus 19 m pikem pidurdusmaa või lihtsalt suurem (100 km/h) kiirus kokkupõrkel ise ei oleks lasknud olukorral sama hästi lõppeda. Ja tegelikult isegi toimunud õnnetuste analüüsimine ei annaks selget pilti. Kindlasti on olnud juhtumeid, kus mingit õnnetust ei toimunud, aga kui pidurdusmaa oleks 19 m pikem olnud (mida see väidetavalt on võrreldes 90-ga), siis oleks jalakäija alla jäänud, metsloomale otsa sõitnud ...
(13-02-2021, 23:22 PM)Marko Kirjutas: Panen siia Mardile natuke hiljaks jäänud küsimuse.
...
Kes ma olen, varas või mõtleja?
Kindlasti eksisteerib ka mingeid vahepealseid variante.
Kui on põhjust ikka täiesti kindel olla, et need märgid on omavoliliselt sinna tagasi pandud, siis ma lükkaks nad järjest uuesti pikali.
