17-02-2021, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2021, 12:28 PM ja muutjaks oli vootele.)
(15-02-2021, 22:43 PM)olevtoom Kirjutas:Mul 2009 Accord, sel 3 astet, mida saab reguleerida vastava nupuga. Vajadusel oskab ka pidurdada kuni täitsa seisma jäämiseni - ummikus väga mugav. Mulle on jäänud mulje, et vahemaa sõltub kiirusest, maanteekiirusel hoiab tunduvalt kaugemale kui 50 pealt.(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas: See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes 50 meetrit. See mis on LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.Neid on igasuguseid. Meie pere rahvaautol näiteks hoiab see vahet kiirusest sõltuvalt. No umbes see kaks sekundit, mida soovitatakse... Saab neljaastmeliselt reguleerida ja reguleering jääb ka süüte väljalülitamisel meelde (seatud kiirus ise ei jää ega peagi). Ja sealjuures seadistamine käib mitte lülitiga, vaid "üles-alla"-nupuga roolilt. Eks see, mida püsivalt säilitada, ole programmeerijate mõttelaadis kinni.
Üldiselt üks jube tõhus riist. "Piirab teedel toimuvat arutut kihutamist".
Muidugi üks jama on, sellega sõltud väga palju eessõitjast. Näiteks enamik liiklejaid ei pea meil kiiruspiirangutest kinni ja näiteks Hüürus Paldiski maanteel kus on 50 ala, aeglustatakse ainult kiiruskaamera jaoks, kiirendama hakatakse juba siis, kui kiiruspiirangu lõpu märk juba silmapiirile jõuab
Ehk siis, kiiruspiirangud peab ikka ise +- klahivdega reguleerima püsikal.
Teiseks, eessõitja tihti tõmbleb gaasiga mõttetult ja see paneb ka minu auto pidevalt kiirendama-aeglustama, kuigi võiks ühtlase kiirusega sõita.
Selle nimi on vist "rahutud jalad" vms.