17-02-2021, 21:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2021, 21:18 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(17-02-2021, 17:04 PM)v6sa Kirjutas:(17-02-2021, 12:01 PM)honkomees Kirjutas: inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi
...
Mesasja sellest rattast ringi lasta - lumes nii ei rapsita! Ega liivas. Tundega käib asi - tagasi minnakse enne, kui edasiliikumisest allaliikumine saab. Läheb tagasi väga hästi - oma jälg ju ees. See pole isegi keeruline.
Palju keerulisem on uuesti edasi minema hakata kalde peal nii, et oma jälje kõrvale ei vajuks - vat siin on tunnetust ja hella päkka vaja
Ning mõned kohad ongi paraku säärased, et pääsed kohale kas vintsi või sahaga.
2013: https://www.youtube.com/watch?v=9WiuJ5rEQME
tol ajal oli just tagurdamine probleemne, kuna rehvid olid köik edasisöiduks mustri järgi. Tänapäevaks on mul kummalgi sillal 1 rehv teistpidi mustrilt, diagonaalselt, nii on parem liikuda edasi kui ka tagasi vördselt. Aga jah, vaikselt "sügad" oma rada sisse ja natukse hoogu ka juurde.
ps Öudselt tahaks tahhomeetrit salongi ... hirmus kuulata.
Arrogance diminishes wisdom !