18-02-2021, 16:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2021, 16:47 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Mul oli just töömasinal- 2018. aasta Scania R500- kala, kui juba kuu aega mootorituli põles, kuid nüüd mõni päev tagasi hakkas juba tunde maha lugema selle hetkeni, kui süsteem jõudu/kiirust piirama hakkab. Eile (hommikul oli piiranguni veel 8h) sai esinduses asja korda ning põhjuseks oli NoX-i andur.
Kusjuures rääkisin ükspäev meie oma lukksepaga ja tuli jutuks, et äkki ongi ikkagi probleem meie AdBlue-s, sest me pole ainukesed.
Samas üks auto, mis Euroopas käib, tangib AdBlued ainult Euroopas ja temal ei ole selliste asjadega seni probleemi olnud.
Kui AdBlue-st rääkida, siis külm ei ole nende probleemide põhjuseks, sai mõned aastad nädalate viisi sellises temperatuuris sõidetud, kus seda va kusihapet oli konstantselt 100%, ilma juurde tankimata ja anomaaliaid ei olnud mingisuguseid.
Kusjuures rääkisin ükspäev meie oma lukksepaga ja tuli jutuks, et äkki ongi ikkagi probleem meie AdBlue-s, sest me pole ainukesed.
Samas üks auto, mis Euroopas käib, tangib AdBlued ainult Euroopas ja temal ei ole selliste asjadega seni probleemi olnud.
Kui AdBlue-st rääkida, siis külm ei ole nende probleemide põhjuseks, sai mõned aastad nädalate viisi sellises temperatuuris sõidetud, kus seda va kusihapet oli konstantselt 100%, ilma juurde tankimata ja anomaaliaid ei olnud mingisuguseid.