20-02-2021, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2021, 00:47 AM ja muutjaks oli aavu.)
Enam pole autosid, mis mõeldud lähipoodi ja tagasi teekonnaks paar-kolm korda nädalas. Õli ei lähe soojaks, jahutusvedelik vaid 50 kraadini. Et vähegi soojaks sõita, tuleb teha "tibukas" linna vahel või mõttetu sõit maale. Bensu kulu on ka mõttetu sealjuures. Elektriautot penskar osta ei jõua. Järelikult olen roheliste silmis suure jalajäljega.
Auto on projekteeritud mitmesaja km tagant tööle käimiseks, siis sobib diisel oma peente süsteemidega. Õli-rihmavahetused ka selle järgi soovitatud raamatus. Auto peab tööd tegema, nagu muu tehnikagi. Näiteks lennukid istuvad praegu maas ja kuluosi vahetatakse ja hooldust tehakse ka seisuaja joostes, mitte ainult lennutund ja maandumiste arv.
Auto on projekteeritud mitmesaja km tagant tööle käimiseks, siis sobib diisel oma peente süsteemidega. Õli-rihmavahetused ka selle järgi soovitatud raamatus. Auto peab tööd tegema, nagu muu tehnikagi. Näiteks lennukid istuvad praegu maas ja kuluosi vahetatakse ja hooldust tehakse ka seisuaja joostes, mitte ainult lennutund ja maandumiste arv.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.