26-02-2021, 21:03 PM
Et internet rutem täis saaks, siis täitkem teda sõnavahuga 
Ühesõnaga - taha minev kaablisukk sai valmis, nüüd oleks vaja leida ullike, kes armatuuri aluse korda teeb
Aga tuleb vist peeglisse vaadata.
Sai ühtlasi enne Suurt Sula, kui juba -8-le temp tõusis, katsetada starteri ja aku võimu.
Starteriks on MTZ-i SETART 3,2kW (väidetavalt Tšehhi
) starter, mille otsakaan veidi iluoperatsioone sai jumbule hakkamiseks ning aku pmkaubamaja gopart 125Ah ja 900A.
Kaablid said uued, kõige kitsam koht on tõenäoliselt originaal nõukaaegne masslüliti. Tuleb tõdeda, et ringi jõudis algul vedada, korsten eraldas sama valget nagu Hottabõši habe, tossu. Enne kui käima läks, tundus aku nõrgaks jäävat ja sai viieks minutiks laadija järgi pandud. Siis oli ainult uuesti starteri keeramine ja põrra-põrra kuuri all kostumas.
Ehk siis järeldus mu jaoks - kui tahta talvel käivitada, siis kollektoris soojendusküünal on soovituslik
Jamam on aga see, et kui ainult nädalavahetusel raua ligi saab, siis tuleb tahtmine masin keelega üle lakkuda
(igaüks mõtleb edasi oma rikutusest lähtudes) ning ploki edelanurk oli magus... Ehk siis tuleb tõdeda, et plokikaanetihend on jahutusvedeliku jaoks mittetihe ja tahab otsust, kas oodata, kuniks sodiuss praod kinni paneb, või siis ikka torkida töötavat asja ning kunagi tihend vahetada...
Siit küsimus asjaga igapäevasel tegelevatele härrastele-prouastele (arvatavasti ei ole foorum ainult maskuliinne) - kuna Vurle on veidi rohelise kalduvusega, siis kas G13+ oleks jumbu, kus jahutussüsteemis ühinevad rooste, malm, alumiinium ja vask, sobilik ollus?

Ühesõnaga - taha minev kaablisukk sai valmis, nüüd oleks vaja leida ullike, kes armatuuri aluse korda teeb

Sai ühtlasi enne Suurt Sula, kui juba -8-le temp tõusis, katsetada starteri ja aku võimu.
Starteriks on MTZ-i SETART 3,2kW (väidetavalt Tšehhi

Kaablid said uued, kõige kitsam koht on tõenäoliselt originaal nõukaaegne masslüliti. Tuleb tõdeda, et ringi jõudis algul vedada, korsten eraldas sama valget nagu Hottabõši habe, tossu. Enne kui käima läks, tundus aku nõrgaks jäävat ja sai viieks minutiks laadija järgi pandud. Siis oli ainult uuesti starteri keeramine ja põrra-põrra kuuri all kostumas.
Ehk siis järeldus mu jaoks - kui tahta talvel käivitada, siis kollektoris soojendusküünal on soovituslik

Jamam on aga see, et kui ainult nädalavahetusel raua ligi saab, siis tuleb tahtmine masin keelega üle lakkuda

Siit küsimus asjaga igapäevasel tegelevatele härrastele-prouastele (arvatavasti ei ole foorum ainult maskuliinne) - kuna Vurle on veidi rohelise kalduvusega, siis kas G13+ oleks jumbu, kus jahutussüsteemis ühinevad rooste, malm, alumiinium ja vask, sobilik ollus?