Vurle nokitseb... JuMZ 6AK(L), T25A3... ehk midagi veel...
#9

Et internet rutem täis saaks, siis täitkem teda sõnavahuga Big Grin

Ühesõnaga - taha minev kaablisukk sai valmis, nüüd oleks vaja leida ullike, kes armatuuri aluse korda teeb Big Grin Aga tuleb vist peeglisse vaadata.
   

Sai ühtlasi enne Suurt Sula, kui juba -8-le temp tõusis, katsetada starteri ja aku võimu.
Starteriks on MTZ-i SETART 3,2kW (väidetavalt Tšehhi Big Grin) starter, mille otsakaan veidi iluoperatsioone sai jumbule hakkamiseks ning aku pmkaubamaja gopart 125Ah ja 900A.
   
Kaablid said uued, kõige kitsam koht on tõenäoliselt originaal nõukaaegne masslüliti. Tuleb tõdeda, et ringi jõudis algul vedada, korsten eraldas sama valget nagu Hottabõši habe, tossu. Enne kui käima läks, tundus aku nõrgaks jäävat ja sai viieks minutiks laadija järgi pandud. Siis oli ainult uuesti starteri keeramine ja põrra-põrra kuuri all kostumas.
Ehk siis järeldus mu jaoks - kui tahta talvel käivitada, siis kollektoris soojendusküünal on soovituslik Smile 
Jamam on aga see, et kui ainult nädalavahetusel raua ligi saab, siis tuleb tahtmine masin keelega üle lakkuda Big Grin (igaüks mõtleb edasi oma rikutusest lähtudes) ning ploki edelanurk oli magus... Ehk siis tuleb tõdeda, et plokikaanetihend on jahutusvedeliku jaoks mittetihe ja tahab otsust, kas oodata, kuniks sodiuss praod kinni paneb, või siis ikka torkida töötavat asja ning kunagi tihend vahetada...
Siit küsimus asjaga igapäevasel tegelevatele härrastele-prouastele (arvatavasti ei ole foorum ainult maskuliinne) - kuna Vurle on veidi rohelise kalduvusega, siis kas G13+ oleks jumbu, kus jahutussüsteemis ühinevad rooste, malm, alumiinium ja vask, sobilik ollus?
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne