19-07-2004, 22:52 PM
Vahepeal olin poolteist nädalat tööl ja ehitasin ühe maja. Auto värv saigi rahulikult kuivada.
Nüüd aga tegin sellise rullnokaliku liigutuse,et toonisin tagaluugi ja tagumised küljeklaasid ära. Esiteks muudab see auto veidi ilusamaks ja teiseks varjab uudishimulike pilkude eest pagasniku sisu. Kileks võtsin \"Dark black\" ja peale toppisin selle peaaegu omal jõul. Aitas vaid üks tuttav, kes kah esimest korda seda protseduuri tegi. Tulemus on enda meelest päris hea- tagaklaasil on väikesed õhumullikesed aga need on tingitud mingitest mehhaanilistest vigastustest klaasi sisepinnal. Nagu oleks relaka sädemetega tekkinud need väikesed punnid.
Hetkeseisuga on riisiveskil klaasid-luugid-tihendid-plastitükid küljes ja oma järge ootavad stanged. Need tuleb veidi ringi teha ja seega kulub sõitmasaamiseks veel veidi aega.
Neljapäeval tuleb pilte kah.
Nüüd aga tegin sellise rullnokaliku liigutuse,et toonisin tagaluugi ja tagumised küljeklaasid ära. Esiteks muudab see auto veidi ilusamaks ja teiseks varjab uudishimulike pilkude eest pagasniku sisu. Kileks võtsin \"Dark black\" ja peale toppisin selle peaaegu omal jõul. Aitas vaid üks tuttav, kes kah esimest korda seda protseduuri tegi. Tulemus on enda meelest päris hea- tagaklaasil on väikesed õhumullikesed aga need on tingitud mingitest mehhaanilistest vigastustest klaasi sisepinnal. Nagu oleks relaka sädemetega tekkinud need väikesed punnid.
Hetkeseisuga on riisiveskil klaasid-luugid-tihendid-plastitükid küljes ja oma järge ootavad stanged. Need tuleb veidi ringi teha ja seega kulub sõitmasaamiseks veel veidi aega.
Neljapäeval tuleb pilte kah.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon