06-03-2021, 08:33 AM
Pole eestis sellel liiklusel häda midagi. Mõni suur vahel surub. Kodus olles ise ka vahel neid suuri vandunud aga mis sa ikka teed.
Kuna nüüd pandi neljarealised kalevi alla siis jääb see surumine kauaks veel kestma.
Toon ühe näite saksast kuidas suured liiguvad. Eriti öösel kui RO, BG ja muu karvajalgade armee magab. Siis tulevad lagedale postivedajad, külmad ja muu kiire kaup mis hommikuks peab kohal olema.
Tulin Šveitsist ja veits ajahädas tänu coronast tingitud sekeldustele.
Kolonn liikus stabiilselt 91-92 km/h. Märgid sellisel juhul on lugupidamiseks mitte täitmiseks. 60 alas sõideti ka põhjaga.
Langused lasti vaba hooga ehk pommi. Oma 18 tonniga langustel olin nõrk tegija. Navi järgi rekord 127 aga sakslased Shenkeri konteineritaga langesid mööda sõiduauto rida mis on 2,5m lai minust mööda.
Seal olid need sööstlaskumise kiirused ikka sinna 135-140 kanti.
Üldiselt on väiksed autod ka välja koolitatud. Need hoiavad aupaklikult eemale sellest möllust.
Kuna nüüd pandi neljarealised kalevi alla siis jääb see surumine kauaks veel kestma.
Toon ühe näite saksast kuidas suured liiguvad. Eriti öösel kui RO, BG ja muu karvajalgade armee magab. Siis tulevad lagedale postivedajad, külmad ja muu kiire kaup mis hommikuks peab kohal olema.
Tulin Šveitsist ja veits ajahädas tänu coronast tingitud sekeldustele.
Kolonn liikus stabiilselt 91-92 km/h. Märgid sellisel juhul on lugupidamiseks mitte täitmiseks. 60 alas sõideti ka põhjaga.
Langused lasti vaba hooga ehk pommi. Oma 18 tonniga langustel olin nõrk tegija. Navi järgi rekord 127 aga sakslased Shenkeri konteineritaga langesid mööda sõiduauto rida mis on 2,5m lai minust mööda.
Seal olid need sööstlaskumise kiirused ikka sinna 135-140 kanti.
Üldiselt on väiksed autod ka välja koolitatud. Need hoiavad aupaklikult eemale sellest möllust.
Aquila captas non muscas.