06-03-2021, 23:49 PM
(05-03-2021, 13:51 PM)MellMellMell Kirjutas: Kas mõni kaugsõiduautojuht hariks mind selle kohapealt, et need 50/60/70/80 alad, kas need on raskeveokitele soovitatavad? Sõitsin siin üks öö tallinn tartut pidi ja jõudis mulle üks suurem masin järgi 70 alas, sai ala läbi sõitsin muidugi vahe sisse, väga kaugele eest ära ei jõua, aga noh 150/200m ikka. Tuleb uus 70 ala, lasen gaasi lahti ja see masin sõidab mulle jälle sisuliselt kärukonksule (kiirusel 70+ oli meie vahe alla 10ne meetri, ja ei tasu mingil eedul tulla rääkima kuidas 15 tonnine minu väikesest punnist kiiremini seisma jääb kui ma mingi põdra või kitse peale piduri põhja lajatan). Ja nii iga kiiruspiiranguga ala peal, vähe sellest, 90 lõikudel lükkas lugupeetud raskeveoki juht oma kuusepuu särama niiet minul polnud vaja enda kaugtulesid raisatagi.
Möödalaskmisest pole kahjuks kasu olnud, ütlus loodus tühja kohta ei salli peab paika ja veel enne kui eelmine masin silmapiirilt kadunud on, otsib juba järgmine kärukonksult kütuse kokkuhoidu.
(06-03-2021, 23:41 PM)diesel Kirjutas: ehh, masendav.
nojah, kui ikka on vaja edasi jahuda, siis eks ma kordan uuesti.
ksf mellmellmell kurtis, et veokad sõidavad tal konksu otsas.
mitte kord või paar, aga pidevalt.
ehk tema liikumiskiirus on ilmselgelt massist aeglasem.
mina soovitasin oma kiirus teistega ühtlustada.
ja siis ilmusid sina jutuga viiekümne alas, järsu kurvi taga teed ületavast
jalakäijast.
no on ju suvaline häma ja mida ma pean siin veel vastama?
kordan. sõitke igaüks nagu saate, tahate ja oskate.
ja võimalusel nii, et kaasliiklejaid mitte segada.
no ja kui ego tõesti nii suur on, et teistega koos tee peale ära ei mahu,
siis tasuks ehk bussiga sõita.
MellMellMell i küsimus käis ju piiratud kiirusega alade kohta, mitte terve trassi liikluse kohta?!!!
_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.