08-03-2021, 23:45 PM
(08-03-2021, 21:18 PM)Lanseron Kirjutas: Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur tööKäisin Volvo's uurimas, sain teada, et õnn on minust mööda läinud. DXI 13 mootoril on see mootorisisene juhtmepunt eraldi müügil koos selle läbiviiguga mingi 200-300€ eest. Kuna minul on DXI 12 mootor, siis sellel on kogu juhtmestik ühes tükis, nii et kui tahaks tehasekvaliteediga lekke pidama saada, peaks investeerima juhtmestikku 900+käive. Võib-olla see on isegi hea mõte nii vana auto puhul, kogu juhtmestik uus panna...Soovitati ka proovida tihendada paisuva silikooniga kui raha vähe. Aga ei pidanud kindel lahendus olema, võib pidada aastaid, aga võib pidada ka paar päeva. See kõik esialgu siis teooria, praktika selgub, kui hakkan ka reaalselt asja lahti kitkuma. Võib-olla õnnestub mingi tehase omast parem lahendus sinna isegi välja mõelda.
Raskeveoki maksust vist õnnestub ka üsna lihtsalt mööda minna,kindluse mõttes tahaks muidugi seal süsteemis töötava inimese käest üle küsida. Kui logisin end maanteeameti kodukale sisse ja avasin Magnum'i andmed, ilutses seal aken "deklareeri autorongi mass" Sisestasin sinna siis haagise massiks 27000 kopikatega mis teebki kokku autoga , mille täismass on mingi 7788 umbes , alla 35999 kg mis oli tingimuseks, et ei pea raskeveokimaksu maksma. kandevõimet jääb umbes 19000 kg millest mulle on küll ja veel nii vana auto puhul.
Lisaks uurisin , et tunnihinne nii vanale masinale on seal hoolduseks 49€ ja elektritööd 70€ tund nii et kui dr Youtube.com ,interneti ja minu ühine ajupotensiaal probleemidega hakkama ei saa, tuleb auto selliste hindadega veeretada professionaalide kätte. Mingi üldise ülevaatuse ja läbiraputamise mõttes on plaan ta sinna ka kunagi viia..