16-03-2021, 12:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2021, 12:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Lõpust alates.
Kaalu komplektse masina tiisel ära. Kui see jääb alla 400 kilo, siis ei ole muret. Kui läheb üle, siis oled niikuinii probleemi otsas...
Kui õlitaset pole määratud, siis kaks kolmandikku paagi mahust külma õliga on hea lähtekoht. Üle võib kõiki silindreid sisse tõmmates paak üle ajada, alla selle võib jälle kõike välja tõugates puudu jääda. Ning mida rohkem õli, seda aeglasemalt soojeneb.
Õhk süsteemist lahkub ise. Lihtsalt esimesi käike ei ole mõistlik pauguga lõppu lasta, vaid väiksema kiiruse ja koormusega teha. Seda on näha, kui silindrid jäigaks ja täpseks muutuvad. Ära siis unusta paagis õlitaset jälgida.
Hüdroõliga pole mõtet üle mõelda. Võta see, mida mõistliku hinnaga kätte saab. Esimene on mõistlik niikuinii mõnekümne tunni järel välja lasta, et suurem sodi süsteemist kätte saada.
Kaalu komplektse masina tiisel ära. Kui see jääb alla 400 kilo, siis ei ole muret. Kui läheb üle, siis oled niikuinii probleemi otsas...
Kui õlitaset pole määratud, siis kaks kolmandikku paagi mahust külma õliga on hea lähtekoht. Üle võib kõiki silindreid sisse tõmmates paak üle ajada, alla selle võib jälle kõike välja tõugates puudu jääda. Ning mida rohkem õli, seda aeglasemalt soojeneb.
Õhk süsteemist lahkub ise. Lihtsalt esimesi käike ei ole mõistlik pauguga lõppu lasta, vaid väiksema kiiruse ja koormusega teha. Seda on näha, kui silindrid jäigaks ja täpseks muutuvad. Ära siis unusta paagis õlitaset jälgida.
Hüdroõliga pole mõtet üle mõelda. Võta see, mida mõistliku hinnaga kätte saab. Esimene on mõistlik niikuinii mõnekümne tunni järel välja lasta, et suurem sodi süsteemist kätte saada.