27-03-2021, 15:30 PM
Ütleme nii, et plaanid on selleks, et neid muuta:
1. Läks tunduvalt suuremaks, kui plaanis oli, sest mootor ja kast tulid panna teised ja soodsalt oli saada Fordi 1,8.
2. Oli plaanis säästuprojekt, sest ühte-teist oli olemas - läks ikka natuke maksma ka, sest hüdra on kõik uued detailid. Kõike kinni ei keevitanud, seega gostile mittevastavaid polte-mutreid on ka ikka kilode viisi.
3. Aega läks ka kordi rohkem, kui oli arvestatud, sest paljud koostud tuli mitmeid kordi lahti-kinni kruvida.
Voolikute peitmine on kindlasi hea mõte, aga ka päris keeruline, mõõda sa 10x või 20x, ikka tegelikkuses ei mahu, ei ulata või siis jääb üle.
Jagaja eemale viidud kang on tunduvalt parem, kui näiteks käikang. Varras liigub kahe puksi peal, ühes otsa on kangi koht poltidega, teises kahvel keevitusega, see haarab jagaja kangi asemel olevat polti, praegu on lõtk kangi otsas kuni 3 mm. Kui kasutada, siis kindlasti kulub suuremaks. Käigukang on natuke vedel ja pika käiguda saanud, ruumipuudusel ei anna käiku vähendada.
Kui kärul kastikinnitus puruneb, siis hakkab kast liikuma ettepoole, see liikumine nüüd teab mis kiire pole ja kallutamist ikka vaatad ka. Palju suurem on jama voolikutega, ehk nende paigutamisega ja kinnitamisega, tikuvad jääma raami ja kasti vahele või siis lohisevad maas. Midagi vist mõtlesin välja, tuleb praktikas järele proovida.
1. Läks tunduvalt suuremaks, kui plaanis oli, sest mootor ja kast tulid panna teised ja soodsalt oli saada Fordi 1,8.
2. Oli plaanis säästuprojekt, sest ühte-teist oli olemas - läks ikka natuke maksma ka, sest hüdra on kõik uued detailid. Kõike kinni ei keevitanud, seega gostile mittevastavaid polte-mutreid on ka ikka kilode viisi.
3. Aega läks ka kordi rohkem, kui oli arvestatud, sest paljud koostud tuli mitmeid kordi lahti-kinni kruvida.
Voolikute peitmine on kindlasi hea mõte, aga ka päris keeruline, mõõda sa 10x või 20x, ikka tegelikkuses ei mahu, ei ulata või siis jääb üle.
Jagaja eemale viidud kang on tunduvalt parem, kui näiteks käikang. Varras liigub kahe puksi peal, ühes otsa on kangi koht poltidega, teises kahvel keevitusega, see haarab jagaja kangi asemel olevat polti, praegu on lõtk kangi otsas kuni 3 mm. Kui kasutada, siis kindlasti kulub suuremaks. Käigukang on natuke vedel ja pika käiguda saanud, ruumipuudusel ei anna käiku vähendada.
Kui kärul kastikinnitus puruneb, siis hakkab kast liikuma ettepoole, see liikumine nüüd teab mis kiire pole ja kallutamist ikka vaatad ka. Palju suurem on jama voolikutega, ehk nende paigutamisega ja kinnitamisega, tikuvad jääma raami ja kasti vahele või siis lohisevad maas. Midagi vist mõtlesin välja, tuleb praktikas järele proovida.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!