12-04-2021, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2021, 12:40 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(12-04-2021, 00:23 AM)maisalup Kirjutas: Nüüd sa panid küll puusse. See akusaag on ühes klassis siiski echo 420-ga... Ja selle eluskala on isegi suurem kui küte ka sisse valada... See akukas siiski annab 1.6kw mitte 1.1 välja.
JUTT (mitte Liinuška muidugi) ei maksa midagi, reaalsus on see, kui panna kaks saagi SAMA maksimaalselt jämedat puud saagima ja teha seda sama ketiga! Isegi tolle DCS 1600 puhul on kõik "testid" hernekeppide saagimised ja ketikiirus on ketikiirus. See on muljetavaldav otseloomulikult. Hollandlaste test oli akukatele kõige õigem - otse pikipuusse sisse ja risti jämedast läbi! Mul on 2,4 kW elektrisaag ja ei ole seal seda jõupauku! Nõus, aeglane kett on ka. Momenti on elektrimootoril palju aga pöörded teevad imet. Sa ju ise oled raudselt proovinud, mis juhtub saega, kui seal minna 1,5 millise pealt peenemale? Paned bensukale peenema või elektrikale jämedama ja siis on tegelikkus näha. Lisaks veel jäme puu maksimaalse pingutuse jaoks ja aku on mõne hetkega tühi. Bensukulu muidugi ka aga selle tankimine on kiire.
See võrreldamatute võrdlemine ongi Eesti aga ka üldisemalt maailma (aja)kirjanduse häda. Me saame võrreldavad teha võimalikult sarnasteks aga hind jääb ikkagi. Me võime kõrvale panna ka 362WES'i (1,5kW) vms, ikka ei ole võrdlus aus! Selline saag läheb TÄPSET samasse auku RaudHobuga
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Aga mind ootab kohe varsti ees 25-meetrine karjamaa kuusk mis juurekaelast 60 cm, tegelikult tihe pargikuust ja ideaalne Raekoja platsi versioon, millele ürask ära teinud on, ja selle puhul ma küll akusaagi ette ei kujuta. See on "teenus" Sõbrale
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Panin üle mitme aja tolle gigaodava HPG käima, paugupill. Tegelikult viimane kord oligi sealsamas täpset 2aastat tagasi meetrist jalakat tükeldada. 18 tolli latt ja kett teravaks, odav solk sisse ja teeb plangusaagimise katsetuse ära. 16 tolli peaks langetuseks piisav olema ehk Hecht. Ma olen nüüd läbi isiklike loomkatsete jõudnud sinnamaani, et väga harva vajaminevat jõulist 2,2+ kW saagi asendab täiesti odav noname. Natuke tasub kulutada kerge universaali peale, millega teed enamuse ajast. Dolmar oli õnnistus oma hinna ja omaduste suhtes! Aga sellega kasvab isu ka kaal ning üldse kogu saag väiksemaks saada ja siis kahjuks tuleb juba sajaseid luftitada. Hetkel ongi ju 2 varianti: odavaim 362WES, siis 2511WES kui ulmekerge profikas, ja muidugi sõgeda hinnaga 201 C-M. Kuna ma ise ei kavatse "nööriga" mujale ronida kui vaid pootsmanitooliga jahi mastidesse, siis mulle vajadusel korvis tööks sobib tagakäepidemega ka. Ja vaatad mistahes videot, siin leeduka esimene tööpäev, siis selle ultralightiga minnakse ikka päris jämedate kallale ja asi saeb nagu mõte! Kas nüüd too DCS võtaks samad kased kiiremini ja kergemini maha??? Müravabamalt kindlasti. Vaatad ja ei usu, et see on 1,1kW! Kuna Dolmariga sigarahul, siis 1800 grammi pärast kulutada 450€ on nagu hõbeda ostmine...grammi hind on sama 25-28 senti. Võtad koti ja paar ketti juurde, 500 läinud
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)