15-04-2021, 21:33 PM
Tervis lubas sutikeseks garaazi minna ning tegeleda asjade paigutamise ja prakeerimisega. Esimene asi, mis pihku jäi oli esimene vasak veovõll. Küsimus, mis tekkis, oli rohkem tulevikku suunatus: kas peaks ja kui peaks, siis millega eemaldada vana määre ja millega asendada? Ilmselgelt vanad kooditabelid ei anna mingisugustki vastust. Määre ise selline hallikas ja mittevoolav, meenutab mingit grafiitset määret.
Järgmiseks võtsin käsile piduri ja liigendsüsteemi ehk siis vasak esimene. Ülemine harkliigend tundub käe all loksuga (võrreldes teistega), järelikult tuleb välja vahetada. Õõtshoobade kumipuksid on vaatamata vanusele väga heast korras: e. mõrasid ei liikumist. Tuleb ilmselt enne pritsi korralikult kinni katta või vigastamata välja saada. Alumine šarniir on samuti korralik, seega väljavahetamist ei vaja.
Piduritega on selline huvitav lugu. Esimesed pidurid on äärmiselt vähe kulunud ning istusid tihkelt trumlil. Kas mingi fail? Tagumistel viskas ohtralt puru välja eemaldamisel samas, kus esimesed olid puhtad nagu tehasest tulnud. Igatahes pilbasteks lähevad kõik ning valiutud osad pritsi/värvi.
Järgmiseks võtsin käsile piduri ja liigendsüsteemi ehk siis vasak esimene. Ülemine harkliigend tundub käe all loksuga (võrreldes teistega), järelikult tuleb välja vahetada. Õõtshoobade kumipuksid on vaatamata vanusele väga heast korras: e. mõrasid ei liikumist. Tuleb ilmselt enne pritsi korralikult kinni katta või vigastamata välja saada. Alumine šarniir on samuti korralik, seega väljavahetamist ei vaja.
Piduritega on selline huvitav lugu. Esimesed pidurid on äärmiselt vähe kulunud ning istusid tihkelt trumlil. Kas mingi fail? Tagumistel viskas ohtralt puru välja eemaldamisel samas, kus esimesed olid puhtad nagu tehasest tulnud. Igatahes pilbasteks lähevad kõik ning valiutud osad pritsi/värvi.