17-04-2021, 10:47 AM
(15-04-2021, 21:33 PM)jrgen20 Kirjutas: Küsimus, mis tekkis, oli rohkem tulevikku suunatus: kas peaks ja kui peaks, siis millega eemaldada vana määre ja millega asendada? Ilmselgelt vanad kooditabelid ei anna mingisugustki vastust. Määre ise selline hallikas ja mittevoolav, meenutab mingit grafiitset määret.
....
Piduritega on selline huvitav lugu. Esimesed pidurid on äärmiselt vähe kulunud ning istusid tihkelt trumlil. Kas mingi fail? Tagumistel viskas ohtralt puru välja eemaldamisel samas, kus esimesed olid puhtad nagu tehasest tulnud. Igatahes pilbasteks lähevad kõik ning valiutud osad pritsi/värvi.
Ainuke põhjus selle veovõlli puhastamisega tegelemiseks võiks olla mingi sodi sattumine määrde hulka. Ma tõmbaks neile kilekoti pähe ja paneks hiljem samamoodi kokku vajadusel veidi määret lisades. Määret on poes müüa ning tõenäoliselt on seda jäänud riiulisse ka igas autoremonditöökojas. Kenasti sellistes tuubides, et üks tuub ühe liigendi kohta. Otsingusse CV joint grease või veovõlli määre.
Piduritega on see lugu, et neid neliveduseid uputatakse sageli pidrunitrumliteni ära ja nii see soust sinna koguneb. Ju siis sinu isend rohkem tagamist otsa pidi mülkas istunud. Omal ka kogemused samast valdkonnast - käid natuke metsas hullamas, sogase veega veab trumlid liiva ja muud sodi täis ja siis on piduriklotsid ühtäkki müstilise kiirusega ära kulunud, ainult sodi alles.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.