30-04-2021, 09:08 AM
(30-04-2021, 06:14 AM)MeelisV Kirjutas: Peab mahtuma kaubikusse
Mis mõõtmed siis?
Sellest peame alustama.
Uste laius, kaubaruumi laius rattakoobaste vahel. Ronib ka üle, aga on tülikas.
Kõrgust on enamasti piisavalt, kuna säärase hinnaga asi on niikuinii kabiinita. Ning enamusel käib tugikaar pooleks/maha.
500-1200 kilo on liiga suur vahemik. Palun teemalgatajal täpsusta, kas me räägime "kerghaagise" klassist (kuni 800 kilo) või "ookahest" ehk kuni poolteist tonni.
Esilaaduriga traktor ilmselt kaubikusse pikkustpidi ei mahu, aga võib-olla täispikka suurde mahub ka.
Branson ja Dong-Feng on tummisemad ja mugavamad, Solis ja Lovol odavamad. TYM on nende kahe vahel, aga minu jaoks ebamugavalt paigutatud kangidega. Tõsi, ergonoomika on neil väikestel kõigil omamoodi ja see on ka individuaalsete eelistuste teema.
Kui paar aastat tagasi sai neid kõiki tõsisemalt prooviistutud, siis meie tagumikele oli parim Branson 3100. Mida väiksemasse kaubikusse kuidagi ära ei mahuta. Meie kriteeriumiks oli "silorull" tõstevõimet taga ja eluskaal esilaaduriga kuni 1400 kg. Hind esilaaduriga oli küll üle 10 k€. New Holland oli ka hea, aga see on juba kallim ja raskem. Kubota hüdrostaadi juhtimine ei meeldinud. John Deere süütelukk on masendavalt nõmedal kohal põlve kohal ja astmelaud meie jaoks vales kohas - tuli jalga väänata, et platvormile pääseda. Kalleim oli kah.