04-05-2021, 19:54 PM
Nagu arvata oli, ei jõudnudki kõiki pidurisüsteeme üle käia aga kuna ilm oli ilus päikseline, soe ja tuuline, võtsin ette viimaste mootorikinnituste värskendamise. Detailid said muunduri ja uue värvikatte (metallosad), kuigi esialgu seda pole olnud. Vähemalt ilusam asi külge panna.
Lisaks sai hooldatud piduri peasilinder (uued tihendid), rooste maha, elektrikontaktid puhastatud, vanad piduritorud eemaldatud ning muundur peale kantud. Ootab veel kerget värvikihti, sest Vol 1 puhul oli üks kommentaar, mis mind jubedasti häirima jäi (kommenteerijale: no offense ).
Suur töö sai tehtud kardaaniga, kus sai maha võetud otsaliigendid. Need ligunesid nüüd vanas Iltise enda bensus ning peaksid homsega viimase ´´lihvi´´ saama. Kardaanivõll ise sai korralikult harja ning roostekaitsekatte. Hiline kellaaeg ei soosinud enam värvi panema.
Samuti võtsin lahti ühe vedrupakkidest. No miks kuradi pärast peab see pakki ühendav polt olema silindrilise peaga? Ei olnud kuuskanti sees, ausalt. Kasuta ainult kullinokkasi ning riku pind ära. Pilt kah:
Sellega ootaks vastukaja, milleg katta vedrulehed? Mis värv on piisavalt elastne nende jaoks? Vahelehtedega sama? Need ei jää küll väga nähatavale kohale aga siiski....Tsinki saatmine tundub sellise väikese koguse puhul suhteliselt mõttetu...
Lisaks, et garaažis ruumis saada pidin mõtlema paremale mootori nö rakisele, kui nõukaaegne kohvilaud. Oi üllatust, ehituspoed on ju nüüd lahti ja sain ise valida sobivad rattad uue aluse jaoks. Muu materjal on juba aastaid lauda all kuivas seisnud ja tulemus sa selline:
Ülimugav lahendust ning sai ka piisavalt kõrge, et tool pealt nokitseda.
Muideks, kuna ma enne pole mootorit puhastanud, siis mida soovitaksite Teie? Siin on õli, tolmu, muda, savi jne kraami, mida Eesti looduses leiab, isegi paar kuuseokast leidsin. Mootor ise on ujuvtihe st, et kannatab vett mingi määrani. Igasuguseid avasid kinni toppida pole mingi probleem, olemas igas läbimõõdus asju. Mingit keemiat + väiksema võimsusega survekas? Sakslastelt otsest vastust ei saanudki kuigi nende mootorid läigivad nagu pühademunad....Igatahes ootan soovitusi. Uus hoiuraam saigi tehtud osalt seetõttu, et seda õue veeretada ja pesta.
Muus osas jätkub nö peendetailide puhastus ja ettevalmistus monteerimiseks.
Lisaks sai hooldatud piduri peasilinder (uued tihendid), rooste maha, elektrikontaktid puhastatud, vanad piduritorud eemaldatud ning muundur peale kantud. Ootab veel kerget värvikihti, sest Vol 1 puhul oli üks kommentaar, mis mind jubedasti häirima jäi (kommenteerijale: no offense ).
Suur töö sai tehtud kardaaniga, kus sai maha võetud otsaliigendid. Need ligunesid nüüd vanas Iltise enda bensus ning peaksid homsega viimase ´´lihvi´´ saama. Kardaanivõll ise sai korralikult harja ning roostekaitsekatte. Hiline kellaaeg ei soosinud enam värvi panema.
Samuti võtsin lahti ühe vedrupakkidest. No miks kuradi pärast peab see pakki ühendav polt olema silindrilise peaga? Ei olnud kuuskanti sees, ausalt. Kasuta ainult kullinokkasi ning riku pind ära. Pilt kah:
Sellega ootaks vastukaja, milleg katta vedrulehed? Mis värv on piisavalt elastne nende jaoks? Vahelehtedega sama? Need ei jää küll väga nähatavale kohale aga siiski....Tsinki saatmine tundub sellise väikese koguse puhul suhteliselt mõttetu...
Lisaks, et garaažis ruumis saada pidin mõtlema paremale mootori nö rakisele, kui nõukaaegne kohvilaud. Oi üllatust, ehituspoed on ju nüüd lahti ja sain ise valida sobivad rattad uue aluse jaoks. Muu materjal on juba aastaid lauda all kuivas seisnud ja tulemus sa selline:
Ülimugav lahendust ning sai ka piisavalt kõrge, et tool pealt nokitseda.
Muideks, kuna ma enne pole mootorit puhastanud, siis mida soovitaksite Teie? Siin on õli, tolmu, muda, savi jne kraami, mida Eesti looduses leiab, isegi paar kuuseokast leidsin. Mootor ise on ujuvtihe st, et kannatab vett mingi määrani. Igasuguseid avasid kinni toppida pole mingi probleem, olemas igas läbimõõdus asju. Mingit keemiat + väiksema võimsusega survekas? Sakslastelt otsest vastust ei saanudki kuigi nende mootorid läigivad nagu pühademunad....Igatahes ootan soovitusi. Uus hoiuraam saigi tehtud osalt seetõttu, et seda õue veeretada ja pesta.
Muus osas jätkub nö peendetailide puhastus ja ettevalmistus monteerimiseks.