05-05-2021, 10:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2021, 10:24 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(04-05-2021, 19:24 PM)meli666 Kirjutas:Täpselt nii ju ongi! Vahe on siis, kui ühe poldiga ratas muutub neljapoldikinnitusega rattaks ja kogu masin ise läheb märgatavalt laiemaks, see käib CC kohta nagu XT3. Husqul vist on kõik sama sillaga, ainult kallimal on blokk lisaks? CC'l on ka pleki vahe, see on näpuga tuntavalt paksem ja kallim ei paindu konarustel ehk jookse ussi. Samas kas see nii halb ongi, kui enda pilli vaadata, mis on ikka karmi elu näinud. Ja ega see pisut paksem plekk seda päristraktorisk tee, ikka plekitahvlist stantsitud paras käkk. Kõik muu kipub olema puhas müügitöö ja lollidelt raha ära võtmine, sest hinnahuüpped on kolossaalsed aga mingit olulist väärtust ei lisandu! Nafik suvel üldsem ingid tuled, kõige vähem LED? Kes see öösel muru niidab, ERITI Eestis kus suvel ei olegi ööd? Me ei ela ekvaatoril et 12 tundi on kottpime!!! Ja jätke see talve jutt - see on idiootsus! Jah, pulli võib teha aga rääkida tõsise näoga, et ostan plekikosu talviseks lumetõrjeks(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas: Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.
Odavaim hüdrokastiga oli 2000.- ringis, kasti margiks Tuff Torq K46. Tuntavalt kallim hinnaga 3700.- millegiga, kast ikka K46. Viimasel lihtsalt laiemad rattad. See siis käiguosa kohta võrdlus. Mootori poolelt viimane juba Kawasaki 2 pütane...
Nii et, kallim ei pruugi tähendada kohe paremat vastupidavust käruveole.

Maksad 500 mingi imenatuke kõrgema seljatoega istme eest et teha 2 tundi tööd? Mingi edevam rooliratas??? Plekikosu kõhuall on 10 cm laiem ehk töö saab tehtud 2:01 asemel 1:57??? Maksad jälle 500 rohkem? Roolisüsteem ise on ikka plekist löödud sektor ja töllerdavad laagriteta võllid...ja maksad selle eest tuhandeid??? Kusagilt maalt tulevad juba määritavad laagripukid ja isegi käändmikke saab määrida aga maksta lihtsalt määrdeniplite olemasolu eest jälle +500 eurot? See ongi Tornado 2098H tugevus: kohe on enam-vähem iste, väga hea rooliratas, hüdrovedu ja mõistlik hind. Kui teadjamad ütlevad, et mootor on fekaal, siis küll, 3098 on juba Briggsi oma ja +300€. Nii võtadki murutraktori osadeks lahti ja mõistus hakkab tõrkuma! Samas võib mõni odava hinnaga asi üllatada. Enam ei mäleta nime aga aastate eest Bauhausis oli miskine punane tundmatuma nimega riist, kus roolil polnud loksu sest oli ruumilisema karbilaadsega (aga ikka plekist) ja korralike munakatega varrastega. Äkki oli Wolf Garten vms, hüdroga ja alla 2K€ siis.
Võtsin lihtsalt naljapärast lahti kõige kallima murutraktori elik siis John Deere'i varuosa, sest sama tootja teeb ka pärisasju!!! Ja mis siis leidsin: Gatori lattrool maksab 381$ ja kalleima murutraktori roolikräpp (X300 ja X500 seeria!!!) 82$
